Dat is het nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je neemt te veel klaagbaak mee naar bed
Ik wil proberen een maand niet te drinkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:36 schreef Heatseeker het volgende:
Meer drinken/blowen daar slaap je goed van.
Ja duh, daarom slaap je ook slecht. Luister nou naar mijn advies en je slaapt als een roosje.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil proberen een maand niet te drinken![]()
En ik blow niet
quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
TS is VERLIEFD !!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wheheheheheheheheheheehhe !! Ananas heeft een Pruimpje gevonden om zijn banaan in te Peren
ps. Ik heb medelijden met je. Ik heb er ook last van
quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
TS is VERLIEFD !!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wheheheheheheheheheheehhe !! Ananas heeft een Pruimpje gevonden om zijn banaan in te Peren
Maar ik ben niet ziek, ik voel me gewoon goedquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:59 schreef Stommie het volgende:
terechte klacht, had precies hetzelfde vanochtend.. gelukkig mocht ik om 13:00 weg van werk
Een gleufdier heeft je van slag gemaakt?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar ik ben niet ziek, ik voel me gewoon goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
ja ik was ook niet ziek, wel brakquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar ik ben niet ziek, ik voel me gewoon goed
Ik ben niet ziek!quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:10 schreef Knevelt het volgende:
Sorry Ananasje ik was een beetje laat. Veel beterschap nog.
Kusjes,
Veldmuis
Gelukkig, maar je voelde je niet al te goed.quote:
Neequote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:34 schreef Nikmans het volgende:
Ananastasia had natuurlijk een staatslot gekocht en was zenuwachtig vanwege de trekking
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |