abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60710344
Als er met Joran niks aan de hand zou zijn zou ie wel gewoon ergens in Nederland of Aruba studeren .
Zijn bekentenis is in volle bewustzijn afgelegd ,met een paar wietjes op verteld je heus niet ineens hele kromme en andere verhalen dan zonder een wietje op .
Ik denk zelf dat je met drugs op zelfs helemaal de waarheid verteld ,want dan ben je minder geremd .
Het is nu nog wachten op een stevig verhoor en een volledige bekentenis .
Ook z´n vader en de 2 broertjes hoeft ie niet te sparen ,want die hebben denk ik ook een groot aandeel in deze zaak .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_60713798
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:44 schreef duikkie het volgende:

[..]

zou wel een heleboel zaken verlichten ook voor de famillie van der sloot. want nu worden bepaalde verhalen ook niet ontkracht. misschien is er in het dossier wel geen ruimte voor bijvoorbeeld het ontvoerings verhaal , en weet ik allemaal meer voor vreemde beweringen...

kortom openheid hoeft helemaal nog niet in het nadeel van joran/ pa en kalpoes te werken. nu worden ze door de media en alleman beschuldig zonder enige gronden.
Het openbaar maken van de dossierstukken is altijd een afweging van het OM. In principe kunnen de van der Sloots en de Kalpoes de stukken die zij zelf in hun bezit hebben openbaar maken. Het OM zou hier niet blij mee zijn, maar kan ze moeilijk tegenhouden.

Je hebt kunnen zien dat er 'selectief' is gelekt en dat een klein deel van de stukken al in de openbaarheid is gekomen, dat is echter een heel klein deel van het dossiers, wat ook nog een vertekend beeld geeft.

Het zou mooi zijn als grote delen van het dossier openbaar gemaakt zouden worden, ik denk echter dat het OM hier niet voor kiest. Het is dan overigens geen uitzondering, 99% van de strafdossiers komt nooit in de openbaarheid.
--
pi_60716872
ARUBA -Drastische afname cruisetoerisme
9 Aug, 2008, 18:17 (GMT -04:00)

In juni kwamen er maar liefst 81,8 procent minder cruiseschepen binnen dan in dezelfde maand vorig jaar.

ORANJESTAD — Het aantal cruisetoeristen als ook het aantal schepen is drastisch afgenomen. In juni daalde het aantal passagiers met 34,4 procent en het aantal cruiseschepen met maar liefst 81,8 procent in vergelijking met dezelfde maand vorig jaar.

Dit blijkt uit cijfers van Aruba Cruise Tourism die de Centrale Bank heeft gepubliceerd. Het is officieel laagseizoen voor het cruisetoerisme, dat van mei tot oktober duurt. De afgelopen tijd doet echter bijna geen enkel cruisschip Aruba nog aan, uitgezonderd Adventure of the Seas, dat om de twee weken aanlegt. Aruba Port Authority (APA) zegt wel aanwijzingen te hebben dat het komende cruiseseizoen de cijfers weer positief zullen zijn. De grote terugval dit jaar wijt APA aan de internationale ontwikkelingen als gevolg van de hoge brandstofprijzen die niet alleen de luchtvaart, maar ook de scheepsvaart treft.

De bezuinigingen in de luchtvaart hebben ook gevolgen voor het cruisetoerisme doordat bepaalde vluchten zoals naar Puerto Rico zijn geschrapt en waardoor dus minder mensen op de boot kunnen stappen.

De Centrale Bank meldt ook dat in juni de gemiddelde bezettingsgraad van hotel met 1,2 procentpunt is afgenomen tot 69,6 procent in vergelijking met dezelfde maand vorig jaar. Meer cijfers zijn volgens de Bank niet beschikbaar omdat verkeersbureau Aruba Tourism Authority een achterstand heeft in het publiceren van zijn gegevens over het aantal verblijfstoeristen en hun overnachtingen van de maanden januari tot en met juni dit jaar.

Inflatieverschil VS

De Bank meldt verder dat het inflatieverschil in juni met de Verenigde Staten opnieuw is toegenomen tot 4,1 procentpunt vergeleken met een verschil van 1,4 procentpunt in juni vorig jaar.

Daarnaast nam in juni de geldhoeveelheid toe met 13,6 miljoen florin (0,5 procent) naar 2,7 miljard florin. Deze groei was het resultaat van een toename van het netto binnenlands actief van 10,2 miljoen florin (0,6 procent) en een stijging van het netto buitenlands actief van 3,4 miljoen florin (0,4 procent).

De toename van het netto binnenlands actief komt door een stijging van 22,5 miljoen florin aan netto vorderingen van de banken op de publieke sector. De vorderingen op de private sector namen wel af met 6,3 miljoen als gevolg van dalingen in leningen aan ondernemingen met 10, 1 miljoen en woninghypotheken met 1,2 miljoen. De consumentenkredieten namen echter opnieuw toe met 5 miljoen (0.9 procent).

amigoe
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:17:28 #254
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_60717622
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:11 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Het openbaar maken van de dossierstukken is altijd een afweging van het OM. In principe kunnen de van der Sloots en de Kalpoes de stukken die zij zelf in hun bezit hebben openbaar maken. Het OM zou hier niet blij mee zijn, maar kan ze moeilijk tegenhouden.

Je hebt kunnen zien dat er 'selectief' is gelekt en dat een klein deel van de stukken al in de openbaarheid is gekomen, dat is echter een heel klein deel van het dossiers, wat ook nog een vertekend beeld geeft.

Het zou mooi zijn als grote delen van het dossier openbaar gemaakt zouden worden, ik denk echter dat het OM hier niet voor kiest. Het is dan overigens geen uitzondering, 99% van de strafdossiers komt nooit in de openbaarheid.
Openbaar maken is inderdaad een afweging van het OM,maar aangezien hier indirect een medewerker van justitie bij betrokken is zal het wel nooit gebeuren,dat zal Pa vd Sloot wel tegenhouden.
FOK!'s rode weduwe.
pi_60717715
Formeel kan hij het niet tegenhouden. Hij kan wel bezwaar maken tegen het voornemen om het dossier geheel of gedeeltelijk openbaar te maken. Ik denk niet dat het zover zal komen. Jammer, want zo blijft het speculeren.
--
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:36:02 #256
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_60718215
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:21 schreef mrBhimself het volgende:
Formeel kan hij het niet tegenhouden. Hij kan wel bezwaar maken tegen het voornemen om het dossier geheel of gedeeltelijk openbaar te maken. Ik denk niet dat het zover zal komen. Jammer, want zo blijft het speculeren.
Inderdaad en de verdachtmakingen zullen blijven komen...maar eerst zal het dossier gesloten moeten worden wil er iets openbaar gemaakt worden en dat is nog steeds niet gebeurd.
FOK!'s rode weduwe.
pi_60720723
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:36 schreef Tmaatje het volgende:

[..]

Inderdaad en de verdachtmakingen zullen blijven komen...maar eerst zal het dossier gesloten moeten worden wil er iets openbaar gemaakt worden en dat is nog steeds niet gebeurd.
als je dus niet sluit en geen openbaarheid betracht, stem je dan eigenlijk niet in met wat de opnie van je vind ???

kortom vinden de van der slootjes het lek.ker om zo hun verdere leven , met de dood / verdwijning van natalee gebonden te blijven. lijkt mij een heel goed plan voor de jongens van sloot , ook de kalpoes staat een glans toekomst in de weg zo.
maar ze moeten het zelf weten , geen openbaarheid kan ook een teken zijn dat er ergens schuld is ???

maar zoals we weten hebben de van der sloot en kalpoe wel meer inschattings fouten gemaakt,
ze denken waarschijnlijk nog steeds dat het ooit over zal waaien

[ Bericht 12% gewijzigd door duikkie op 11-08-2008 00:19:35 ]
pi_60724378
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:11 schreef mrBhimself het volgende:

alhoewel je het nooit weet bij lekken , is in deze zaak toevallig wel bekend welke groep een klein deel van de stukken heeft gelekt ??? is dat kamp holloway of kamp van der sloot ???
pi_60724899
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:51 schreef johan555 het volgende:
ARUBA -Drastische afname cruisetoerisme
9 Aug, 2008, 18:17 (GMT -04:00)
[ afbeelding ]

In juni kwamen er maar liefst 81,8 procent minder cruiseschepen binnen dan in dezelfde maand vorig jaar.

ORANJESTAD — Het aantal cruisetoeristen als ook het aantal schepen is drastisch afgenomen. In juni daalde het aantal passagiers met 34,4 procent en het aantal cruiseschepen met maar liefst 81,8 procent in vergelijking met dezelfde maand vorig jaar.

Dit blijkt uit cijfers van Aruba Cruise Tourism die de Centrale Bank heeft gepubliceerd. Het is officieel laagseizoen voor het cruisetoerisme, dat van mei tot oktober duurt. De afgelopen tijd doet echter bijna geen enkel cruisschip Aruba nog aan, uitgezonderd Adventure of the Seas, dat om de twee weken aanlegt. Aruba Port Authority (APA) zegt wel aanwijzingen te hebben dat het komende cruiseseizoen de cijfers weer positief zullen zijn. De grote terugval dit jaar wijt APA aan de internationale ontwikkelingen als gevolg van de hoge brandstofprijzen die niet alleen de luchtvaart, maar ook de scheepsvaart treft.

De bezuinigingen in de luchtvaart hebben ook gevolgen voor het cruisetoerisme doordat bepaalde vluchten zoals naar Puerto Rico zijn geschrapt en waardoor dus minder mensen op de boot kunnen stappen.

De Centrale Bank meldt ook dat in juni de gemiddelde bezettingsgraad van hotel met 1,2 procentpunt is afgenomen tot 69,6 procent in vergelijking met dezelfde maand vorig jaar. Meer cijfers zijn volgens de Bank niet beschikbaar omdat verkeersbureau Aruba Tourism Authority een achterstand heeft in het publiceren van zijn gegevens over het aantal verblijfstoeristen en hun overnachtingen van de maanden januari tot en met juni dit jaar.

Inflatieverschil VS

De Bank meldt verder dat het inflatieverschil in juni met de Verenigde Staten opnieuw is toegenomen tot 4,1 procentpunt vergeleken met een verschil van 1,4 procentpunt in juni vorig jaar.

Daarnaast nam in juni de geldhoeveelheid toe met 13,6 miljoen florin (0,5 procent) naar 2,7 miljard florin. Deze groei was het resultaat van een toename van het netto binnenlands actief van 10,2 miljoen florin (0,6 procent) en een stijging van het netto buitenlands actief van 3,4 miljoen florin (0,4 procent).

De toename van het netto binnenlands actief komt door een stijging van 22,5 miljoen florin aan netto vorderingen van de banken op de publieke sector. De vorderingen op de private sector namen wel af met 6,3 miljoen als gevolg van dalingen in leningen aan ondernemingen met 10, 1 miljoen en woninghypotheken met 1,2 miljoen. De consumentenkredieten namen echter opnieuw toe met 5 miljoen (0.9 procent).

amigoe
zou te veel eer zijn om dit op joran toe te schrijven , kortom er zijn vele factoren die invloed hebben zoals hierboven beschreven, verder zijn mensen misschien aruba moe, je kan er alleen maar luieren en drinken voor de jeugd. zoiets hebben we ook gezien aan de cosa del sol in spanje
maar het zijn waarschijnlijk golf bewegingen, verder is het nooit goed dat een stuk land geheel afhankelijk is van 1 soort van inkomsten, maar gelukkig hebben ze op aruba nog de misdaad , die zijn creatief
pi_60742000
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 07:14 schreef duikkie het volgende:

[..]

alhoewel je het nooit weet bij lekken , is in deze zaak toevallig wel bekend welke groep een klein deel van de stukken heeft gelekt ??? is dat kamp holloway of kamp van der sloot ???
Volgens mij is wel duidelijk uit welke hoek de stukken komen; die zijn gelekt naar Jossy Mansur en via hem naar Beth en Dave en via een van hen zijn de PV's weer terechtgekomen bij de eigenaresse van de site BFN en daarna verder verspreid. Het kan snel gaan zo.....
--
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:41:26 #261
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_60744677
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:28 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Volgens mij is wel duidelijk uit welke hoek de stukken komen; die zijn gelekt naar Jossy Mansur en via hem naar Beth en Dave en via een van hen zijn de PV's weer terechtgekomen bij de eigenaresse van de site BFN en daarna verder verspreid. Het kan snel gaan zo.....
Internet is inderdaad een behoorlijke machtsfactor wat betreft stemming maken ed want de info is nooit volledig..
FOK!'s rode weduwe.
pi_60748589
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:28 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

ik geloof dat je in deze zaak niets duidelijk is , process verbalen vrij geven heb je eigenlijk niet zoveel aan, zolang het geen volledige bekentenis is. een slachtoffer rol voor joran naast natalee kan ook een motief zijn !!
verder wilde joran telkens door andere leugens de kalpoes erbij houden

kortom de zaak zou best eens gelekt kunnen zijn door het kamp sloot , alleen de pv van joran 31-05-2005 was niet welkom, stonden te veel waarheden in
pi_60748845
Er is voornamelijk een clubje (betaald door de toeristen industrie ) erg actief met het verspreiden van Misinformatie .
Binnenkort zal ik wel een lijstje namen neerzetten wie dat zijn
Dat zijn nou niet bepaald de meest snuggere typetjes ,want ander zouden ze dit soort werk ook niet
doen
pi_60750846
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:26 schreef duikkie het volgende:

[..]

ik geloof dat je in deze zaak niets duidelijk is , process verbalen vrij geven heb je eigenlijk niet zoveel aan, zolang het geen volledige bekentenis is. een slachtoffer rol voor joran naast natalee kan ook een motief zijn !!
verder wilde joran telkens door andere leugens de kalpoes erbij houden

kortom de zaak zou best eens gelekt kunnen zijn door het kamp sloot , alleen de pv van joran 31-05-2005 was niet welkom, stonden te veel waarheden in
Alles wat je hier boven noemt heeft niets te maken met het lekken van stukken. Als er geen bekentenis van Joran is, dan kan die ook niet gelekt worden. En reken maar dat er geen bekentenis is. Als dat wel het geval was, dan zat hij nu in KIA in plaats dat hij ergens vrij rondloopt.

Het lekken van informatie en met name de Processen Verbaal had een heel ander doel. Jossy Mansur was en is er veel aan gelegen om de politie op Aruba in diskrediet te brengen. Een slecht uitgevoerd onderzoek kwam hem daarbij wel erg goed uit. Wie kan zich niet alle getuigen herinneren die door Jossy ten tonele gebracht zijn, van de "Frozen Condom Boy" tot en met de "Tuinman". De politie, met name de rechercheurs van de KLPD hebben handenvol werk gehad met de valse getuigenverklaringen van die lieden.

Overigens lopen er kennelijk een paar onderzoeken tegen Jossy en zijn familie, vandaar dat hij momenteel kennelijk wat minder tijd heeft om aandacht te besteden aan de Holloway zaak.
--
pi_60752965
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 01:09 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Alles wat je hier boven noemt heeft niets te maken met het lekken van stukken. Als er geen bekentenis van Joran is, dan kan die ook niet gelekt worden. En reken maar dat er geen bekentenis is. Als dat wel het geval was, dan zat hij nu in KIA in plaats dat hij ergens vrij rondloopt.

Het lekken van informatie en met name de Processen Verbaal had een heel ander doel. Jossy Mansur was en is er veel aan gelegen om de politie op Aruba in diskrediet te brengen. Een slecht uitgevoerd onderzoek kwam hem daarbij wel erg goed uit. Wie kan zich niet alle getuigen herinneren die door Jossy ten tonele gebracht zijn, van de "Frozen Condom Boy" tot en met de "Tuinman". De politie, met name de rechercheurs van de KLPD hebben handenvol werk gehad met de valse getuigenverklaringen van die lieden.

Overigens lopen er kennelijk een paar onderzoeken tegen Jossy en zijn familie, vandaar dat hij momenteel kennelijk wat minder tijd heeft om aandacht te besteden aan de Holloway zaak.
joran doet niet anders dan belentenissen afleggen , alleen ze zijn allemaal valse . verder weet ik niet wat die jossy mansur tegen de politie heeft, maar als hij de politie op aruba in diskrediet wil brengen zou dat toch door meer zaken naar buiten brengen , 1 zaak lijkt mij wat wenig dan.

oke we hebben een kijkje in de process verbalen, maar om daardoor nu de politie in diskrediet te brengen lijkt me moeilijke zaak. je hebt meer aan harde onderzoeken met feiten dat je kan lekken, dat brengt meer pijnlijke zaken van de politie bloot. kijk dat joran en de kalpoes liegen is toch geen fout van de politie van aruba, ook die huiszoeking niet. wel dat ze weggestuurt zijn . ik als leek zou zeggen wil je echt iets bereiken , dan zou ik niet pv naar buiten brengen, het is een recht dat verdachten hebben om te zwijgen en te liegen zolang ze geen handtekening zetten toch. meer zou je hebben aan het rapport over het telefoon verkeer, en zo aangeven kijk ze wisten waar joran en kalpoes waren en toch zoeken ze niet op bepaalde plaatsen, dat zou beschamender zijn.

ik sluit niet uit dat via paul van der sloot wat process verbalen zijn gelekt, ook deze man had toegang waar hij eigenlijk niet mocht. deze weg kan dus ook niet ???
pi_60753679
heb effe een stukje gelezen over die jossy mansur, maar de vraag die bij mij opkomt is , dit is de zoveelste pion.
deze man kan niet direct in het dossier kijken lijkt mij. dus deze man heeft zijn papieren weer van iemand die het wel kan. kortom ik ben niet overtuigd dat jossy mansur de source is van de lek. wel een doorgeef luik naar andere
pi_60759937
zit weer wat te lezen , op scared monkey dit keer over het boek overboord, ( ??? is er ook ergens nederlands stukken overgetyped ???) maar goed daar gaat mijn vraag niet over.

er is een verhaal dat joran zich uitgaf als een toerist, wat ik dan niet kan plaatsen is het verhaal van langst huis joran rijden ( of het moet wezen dat hij als toerist een huisje had gehuurd, samen met zijn familie het tweede is dan het verlaten op strand ??? waarom zou een toerist naar school gaan de volgende ochtend ??? het laatste is toch wat joran verteld waarom hij natalee achterliet.

dus wie kan deze twee kromme dingen recht schrijven. of je geeft je uit als toerist maar wat zeg je dan als je iemand op strand achterlaat ??? of je bent local en dan kan het inderdaad dat je zegt ik moet naar school de volgende ochtend.
pi_60773358
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 08:48 schreef duikkie het volgende:
heb effe een stukje gelezen over die jossy mansur, maar de vraag die bij mij opkomt is , dit is de zoveelste pion.
deze man kan niet direct in het dossier kijken lijkt mij. dus deze man heeft zijn papieren weer van iemand die het wel kan. kortom ik ben niet overtuigd dat jossy mansur de source is van de lek. wel een doorgeef luik naar andere
Kennelijk heb je nog niet door wie Jossy Mansur is. Hij is een belangrijk lid van een van de belangrijkste families in Aruba. Hij heeft meer contacten dan wie dan ook; zowel als eigenaar van een lokale krant als als lid van de "Mansur" familie. Hij heeft in het verleden een paar aanvaringen gehad met Paul van der Sloot en hij heeft ook een bloedhelkel aan de huidige regering. You do the math!
--
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:11:23 #269
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_60774067
Mr B Himself was de familie Mansur niet een tijdlang verdachte in een drugszaak ?
FOK!'s rode weduwe.
pi_60774263
Ja dat waren ze en zijn ze ook nu weer. Een broer en een neef van Jossy zitten momenteel in voorarrest als verdachten van drugdelicten en het 'witwassen' van geld. Daarnaast loopt er ook nog een FBI onderzoek tegen hen. Het gerucht is dat Jossy afgelopen weken in Miami is geweest om 'zaken' te regelen...het is natuurlijk maar een gerucht
--
pi_60777817
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:51 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Kennelijk heb je nog niet door wie Jossy Mansur is. Hij is een belangrijk lid van een van de belangrijkste families in Aruba. Hij heeft meer contacten dan wie dan ook; zowel als eigenaar van een lokale krant als als lid van de "Mansur" familie. Hij heeft in het verleden een paar aanvaringen gehad met Paul van der Sloot en hij heeft ook een bloedhelkel aan de huidige regering. You do the math!
met veel contacten , maak je nog geen lekken. natuurlijk kan iemand hem een gunst doen, net zoals joran iemand had om natalee te dumpen in zee . punt is dat jossy dus ingang moet hebben tot iemand die labiel is, verder snap ik dan niet dat het bij een paar process verbalen is gebleven, maar misschien was dat net genoeg om de famillie van der sloot te beschamen, en geeft hij niet om de oplossing van een vermissing. het is beter de huidig politie en regering te laten hangen, dan de zaak op te lossen. als de zaak wordt opgelost geeft dat crediet aan de politie en natuurlijk de aansturing/regering.

verder blijf ik erbij aan proces verbalen hoe leuk ook voor ons om daar mee te puzzelen heb je niets, je moet zeker gaan twijvelen aan de juistheid van wat die jongens verklaren , ze hebben het te goed willen dicht timmeren. er is verder geen enkel bewijs dat ook maar iets de WAARHEID is. zelfs kleine onbelangrijke zaken kloppen niet eens zoals wie reed er naar CNC , en de getuige die natalee nariep kom uit die auto is een geest en ik vraag me af of er echt iets geroepen is door wie dan ook, ook waar natalee het had over haaien zien is zeer variable enz,enz

het enige wat ze echt weten is dat MB studenten hebben gezien dat joran samen was met natalee, ik geloof dat verder niemand natalee ooit hebben zien instappen, laat staan ze hebben zien wegrijden in welke richting dan ook. alle verhalen gaan uit van de waarheid van drie leugenaars
pi_60780327
De MB kinderen hebben heel goed gezien dat Natalee is ingestapt in de auto bij Joran en de Kalpoes. Ook is bekend welke richting ze opgereden zijn. Dat staat vermeld in een aantal verklaringen van de MB kids. Dat deel is dus wel bekend bij de politie...wat er verder is gebeurd is onduidelijk (althans voor degenen die er niet bij betrokken zijn)

T.a.v. Jossy Mansur: Het is bekend dat hij meerdere contacten heeft op hoog niveau bij zowel de KLPD als het OM. Om gegevens te krijgen hoef je helemaal geen toegang te hebben tot iemand die 'labiel' is, hoe je daar bij komt weet ik niet, maar het klopt in elk geval niet. Hoe denk je dat journalisten aan hun gegevens komen! Als alle personen die op een of andere manier gegevens doorgeven aan de pers labiel zijn, dan is het (zeker in Nederland) heel erg slecht gesteld met de mensen.

T.a.v. de verklaringen: Zolang er geen bewijs is dat Joran en de Kalpoes betrokken zijn bij de verdwijning van Natalee, kan het OM hen niets maken. Ook op basis van een bekentenis alleen kan iemand niet worden veroordeeld. Dus zolang er geen bekkenende verklaringen komen die ook nog ondersteund wordt met aanvullend (forensich) bewijs wordt het erg lastig om ze veroordeeld te krijgen. Niets is onmogelijk, maar ik geef het OM weinig kans.
--
pi_60784171
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:10 schreef mrBhimself het volgende:
De MB kinderen hebben heel goed gezien dat Natalee is ingestapt in de auto bij Joran en de Kalpoes. Ook is bekend welke richting ze opgereden zijn. Dat staat vermeld in een aantal verklaringen van de MB kids. Dat deel is dus wel bekend bij de politie...wat er verder is gebeurd is onduidelijk (althans voor degenen die er niet bij betrokken zijn)

T.a.v. Jossy Mansur: Het is bekend dat hij meerdere contacten heeft op hoog niveau bij zowel de KLPD als het OM. Om gegevens te krijgen hoef je helemaal geen toegang te hebben tot iemand die 'labiel' is, hoe je daar bij komt weet ik niet, maar het klopt in elk geval niet. Hoe denk je dat journalisten aan hun gegevens komen! Als alle personen die op een of andere manier gegevens doorgeven aan de pers labiel zijn, dan is het (zeker in Nederland) heel erg slecht gesteld met de mensen.

T.a.v. de verklaringen: Zolang er geen bewijs is dat Joran en de Kalpoes betrokken zijn bij de verdwijning van Natalee, kan het OM hen niets maken. Ook op basis van een bekentenis alleen kan iemand niet worden veroordeeld. Dus zolang er geen bekkenende verklaringen komen die ook nog ondersteund wordt met aanvullend (forensich) bewijs wordt het erg lastig om ze veroordeeld te krijgen. Niets is onmogelijk, maar ik geef het OM weinig kans.
welke MB kinderen zijn dat dan namen ??? , wat ik heb gelezen is dat ze het niet direct gezien hebben, maar misschien heb ik wat gemist , zijn het verklaringen ?? of zijn het vertellingen aan een of andere verslaggever in america. maar ik ga weer de verklaringen lezen. zijn er meer of heb ik alles als ik bij holloway.com kijk ??

ach ik noem dat labiel omdat je weet dat je dat niet mag gegeven he als politiemam/vrouw zijnde. verder ben je als je zoiets doet chantabel zoals ze dat noemen. zoals ik al zei eigenlijk heb je er niets aan, wel leuk voor ons om op internet te lezen maar zoals je al schreef een verklaring opzich is te weinig. en in hoeverre het uitlekken van de verklaringen het onderzoek heeft belemmert weet ook niemand, maar het zat toch al fout want joran kon via papa lezen wat kalpoes verklaarde. daar zou jossy mansur beter op kunnen hameren

dus jossy neem nog eens contact op , vraag om alle telefoongegevens en de taps , dan horen we misschien hoe paul van der sloot de misstap maakt door zoonlief een telefoon te geven in de nor enz.enz
pi_60788207
net alle FBI bij holloway.com gelezen, zijn er maar een paar natuurlijk maar daaruit blijkt niet dat iemand natalee heeft zien wegrijden, of ik mis er een paar van de MB studenten ( dat zal wel) of iemand weet wel waar iets staat over MB student verklaringen maar mij nog niet bekend. natuurlijk zijn er ook interviews gegeven. misschien dat ik er een gemist heb , waarin een van de MB studenten verklaart ik zag natalee instappen toen we bij het busstation stonden en ze reden in noordelijke richting.

kortom wie heeft dat ooit ergens gelezen ???? linkje zou makkelijk zijn
maar ik denk dat het wishful thinging is, net zoals de ghost welke zei "natalee what are you doing, come out of that car":)

voor mij blijft het een raadsel, en kunnen de kalpoes en joran/natalee dus gewoon in alle richtingen zijn weg gereden dat vage gedoe om ook nog eens langst de voorkant te rijden van CNC heb ik ook nog geen student of andere bezoeker van CNC horen verklaren, en deepak's auto viel toch wel op ook het geluid.

om het nog extremer te stellen , wie zegt dat dat stukje video op de hoek van de straat niet de honda is met de 5 ster wielen ???? die van deepak was toch met zes
pi_60798407
Dat Joran en de broertjes betrokken zijn bij de verdwijning staat voor mij wel vast .
Natalee is onder enige dwang de auto "in geholpen" door de 2 K broertjes .
Dat joran fabeltjes aan Patrick verteld heeft en "wat hij wilde horen" geloof ik al helemaal niet .
Waarom zou iemand met een wietje op ineens allerlei dingen gaan verzinnen ?
De rol van de vader zal ook op den duur wel uitkomen ,want die wordt momenteel aardig doorgelicht heb ik begrepen .
Joran vertelde wel vaker dat hij ook op vakantie was op Aruba tegen meiden die hij tegen kwam in zijn duistere uitgaans circuitje
Dan zei hij ook dat ze een vakantie huisje op Aruba hadden ,ik denk dat hij ze dan meelokte naar dat vakantie huisje .Wat daar dan gebeurde laat zich raden
Enkele uren na z'n arrestatie was de website van Joran uit de lucht waar het ging over gang rape en geweld tegen dames .Zijn vader moet dat verwijderen gedaan hebben lijkt me ,en dat houdt in dat hij van die website op de hoogte was .
Er zijn nog wel screenshots van die website waarop te zien is waar het zoal over ging .
Er beginnen nu ook wat meer mensen van Aruba verklaringen af te leggen want die willen deze zaak ook opgelost zien want heel Aruba lijdt onder deze zaak , geen "Body"geen toeristen

[ Bericht 1% gewijzigd door johan555 op 13-08-2008 18:22:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')