abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218922
Ik denk dat Anouk het nog geen week volhoud. Ze staat helemaal onder de indruk in de tuin.
Van mij mog de oudere zus Gigi wel in het huis. Die staat wat steviger in haar schoenen.

------------------
May the Force be with you

[Dit bericht is gewijzigd door Luke the Duke (Datum 11 November 1999).]

pi_218923
Nou, volgens mij is GiGi net zo'n huilebalk zo te zien.

Ik vind het ontzettend jammer dat Cyrille er uit is geknikkerd. Bedankt, Nederlands Publiek maar niet heus. Was er na Sabine en Bianca eindelijk weer eens een druk en theatraal typje in huis wat leuke televisie oplevert, moet ze eruit! Onbegrijpelijk! Wil iedereen (nou ja, 83%) dan echt nog tot het einde van het jaar Slaap-TV?

pi_218924
quote:
op 11-11-1999 om 11:20 PM schreef phtml het volgende:
Nou, volgens mij is GiGi net zo'n huilebalk zo te zien.

Ik vind het ontzettend jammer dat Cyrille er uit is geknikkerd. Bedankt, Nederlands Publiek maar niet heus. Was er na Sabine en Bianca eindelijk weer eens een druk en theatraal typje in huis wat leuke televisie oplevert, moet ze eruit! Onbegrijpelijk! Wil iedereen (nou ja, 83%) dan echt nog tot het einde van het jaar Slaap-TV?

Ik heb toen ik voor de keuze stond ook voor cyril gestemd omdat ik me gewoon beter in anouk kan vinden. Ik was me wel bewust dat ik hierdoor suffere TV krijg. Dus ik be 1 van die Nederlanders.

pi_218925
Ik hoop dat Anouk door haar medebewoners wordt aangesproken op haar gedrag. Ze maakt zich overigens onstervelijk belachelijk.
M.i. heeft Veronica hier ook schuld aan. Ze hadden zo'n onstabiel meisje nooit mogen plaatsen.
Overigens heb ik op Cyrille gestemd.
Waarom vond ik haar nu veel leuker dan in het begin?????
leef! want je bent wie je bent

Admin donderdag 11 november 1999 @ 23:39:00 #5
1 crew  Danny
always and nevermore
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')