quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mn vriend zit in Hongarije voor zn werk, en klaagt dat het daar 33 graden is![]()
Alsof jij niet gaat lopen huilen als het hier 33C isquote:
nooitquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alsof jij niet gaat lopen huilen als het hier 33C is
We zullen het waarschijnlijk voorlopig niet wetenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alsof jij niet gaat lopen huilen als het hier 33C is
Waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
[cynisme] waarschijnlijk als ik in Hongarije zit is het daar 20 en hier 30 graden[/cynisme]
Ja Bloodhound Gangquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:29 schreef Etcetera het volgende:
TT doet me meer denken aan we don't need no water let the motherf*cker burn en dan omgebouwd naar modderworstelen, gezien wat foto's in het laatste deel van het vorige topic
ja daar moest ik ook aan denkenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:29 schreef Etcetera het volgende:
TT doet me meer denken aan we don't need no water let the motherf*cker burn en dan omgebouwd naar modderworstelen, gezien wat foto's in het laatste deel van het vorige topic
Nooit van de t-regel gehoord?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg, Yuri, is er eigenlijk een reden waarom er in je signature geloofdt met dt schrijft?
Waarschijnlijk niet vandezelfde als jijquote:
Tim kan je er van alles over vertellenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet vandezelfde als jij
Ik had al zo een vermoeden dat er sprake was van een insidersgrapjequote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tim kan je er van alles over vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |