Nee dat vind ik juist nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:11 schreef Etcetera het volgende:
met allstars lijkt het sowieso of je clownsvoeten hebt
Dat is geen verspilling, juist nuttige besteding van je tijd tochquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:20 schreef Etcetera het volgende:ik heb minimaal 1 weeks, 2 days, 17 hours, 30 minutes aan tv-series verspild. en dat is slechts Friends, NCIS en Burn Notic. NCIS heb ik meerdere keren gekeken
en ze tellen maar 1x
hangt er imo van welkequote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Eigenlijk is batman best sexy
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:53 schreef MaJo het volgende:
Damn, krijg net te horen dat de vader van een vriendin uitzaaiingen heeft. Ziet er ernstig uitHoudt het dan nooit op met al dit rotnieuws
Je maakt me wel weer even vrolijkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:49 schreef Etcetera het volgende:
da's idd een beetje te veel
kwam net dit filmpje tegen, om je een beetje (ietsiepietsie) op te vrolijken misschien?
Du haßt ein PM!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:00 schreef MaJo het volgende:
Thanks voor de reacties, jullie zijn liev
Ik zit nu de nieuwe Joan as Police Woman te luisteren
Nou, dan lost het probleem zichzelf snel op, toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh, trouwens, Soap heeft aangekondigd míj te ditchen als ik maandag nog niet fatsoenlijk teennagels kan lakken....![]()
![]()
![]()
Ja dat dacht ik ook meteenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dan lost het probleem zichzelf snel op, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |