nee, en de bijbehorende 'skinny-houding' op foto's is nog ergerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:18 schreef Etcetera het volgende:
klinkt tof Neslefoto's
![]()
![]()
skinny jeansben het met MM eens, da's echt geen porum
Die dingen zijn echt lelijk. Ergens hoop ik dat die X-benen houding die er schijnt bij te horen blijvend is.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:49 schreef MadMaster het volgende:
Zie net dat dit skinny jeans zijn:
[ afbeelding ]
Wat is er nu weer mee dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
hoi!
m'n telefoon doet weer raar, wil je er zaterdag weer naar kijken?
Hey dat klinkt bekend! Ik ben er ook pas net uitquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:41 schreef B.ertha het volgende:
morgen
Opstaan is moeilijk als het niet hoeftMaar anders kan ik vanavond natuurlijk weer niet slapen..
Geen telefoonseks meer dusquote:
Ik heb 2 zomers bij het gebak gestaan bij de HEMA.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja precies! Dat is nou juist het probleemAl heb ik wel al een keer een hele zomer volgheouden achter de klantenservice bij de HEMA. Ik bedoel, dat zegt ook wel weer wat
Dat dus.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
Aan de andere kant is er het argument van doorzettingsvermogen. Er is bij ieder baantje wel iets niet leuk. Als je altijd maar opgeeft zodra iets niet 100% leuk is dan doe je het ook niet goed
quote:
Wat een geluk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Hey Soemp
De wc's van de mensen waar ik werk zijn altijd brandschoonnet als de rest van het huis eigenlijk
ik snap soms echt niet waarom die mensen nog hulp krijgen....
Waar eerst het mini-museum zat?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik fiets ondertussen naar de stad, ga daar lekker decadent in de Coffee Company zitten werken, met een vriendin
Vechtpartij of tandarts?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Eerder thuis maar wel een verstandskies armer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |