quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
Even vanaf mijn mobiel. Zal de komende dagen denk ik weinig online zijn. Hoor net dat we brand hebben gehad. 2 kamers. Dus dat wordt bij vrienden slapen vannacht en morgen kijken hoe het ervoor staat
Inderdaadststquote:Op zondag 13 juli 2008 03:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eerst stond het er met alleen een d. Omdat ik dat niet vond kunnen moest Yuri het van mij met een t schrijven, wat hij heeft gedaan door er dt van te maken.
En de T-regel luidt: "Waart of dat het ook maar kant, plakt die t er achteant"
quakenet doet het niet hierquote:Op zondag 13 juli 2008 11:02 schreef Etcetera het volgende:
als iemand zich nog verveeltik heb bij IRC een AKQ SC channel aangemaakt
geen idee hoe het verder werkt, maar ik zit zelf aangemeld via de server irc.quakenet.org (dat lijkt me wel handig om te weten)
oh en channelnaam is akqsc
Ik zit er in, maar er is verder niemandquote:Op zondag 13 juli 2008 11:02 schreef Etcetera het volgende:
als iemand zich nog verveeltik heb bij IRC een AKQ SC channel aangemaakt
geen idee hoe het verder werkt, maar ik zit zelf aangemeld via de server irc.quakenet.org (dat lijkt me wel handig om te weten)
oh en channelnaam is akqsc
dan ben ik de rest van m'n kanalen kwijtquote:Op zondag 13 juli 2008 13:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ook.. probeer eens irc.xs4all.nl en dan kanaal akqsc ?
/server -m irc.xs4all.nlquote:Op zondag 13 juli 2008 13:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan ben ik de rest van m'n kanalen kwijt
*onthoudtquote:Op zondag 13 juli 2008 13:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
/server -m irc.xs4all.nl
dan opent ie hem in een nieuw tabblad
Wat vonden de andere meiden er vanquote:Op zondag 13 juli 2008 14:28 schreef MaJo het volgende:
Ik heb echt de beste avond achter de rugWe hadden gister meidenstapavond omdat we het allemaal met mannen gehad hadden
Maar ik kwam daar een flirt van me tegen, van jaren geleden. We liepen altijd om elkaar heen te draaien maar er was nooit wat gebeurd. Nu wel
Gezoend en vanavond date
Oeh dit is echt de beste avond om over mijn ex heen te komen
1 van de meiden heeft ook gezoendquote:
Ik loop ook super vrolijk door mijn huis heenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:38 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, lekkere omslag inderdaad
Maar tof dat nu na jaren toch ineens wel gezoend is![]()
En nou de hele dag verheugen op vanavond natuurlijk
Veel plezier alvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |