nopequote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg, Yuri, is er eigenlijk een reden waarom er in je signature geloofdt met dt schrijft?
quote:
jaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben er ook nu
En Yuri, je wéét toch wel dat dat fout is, ja toch?
Gelukkig!quote:
Ja hoor.. kom maar opquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ik heb toch zo'n goed humeur, iemand zin om het te delen?![]()
![]()
Hmmm... Ik weet nog niet hoe...quote:
Wow, dat zuigt!! Succes!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
Even vanaf mijn mobiel. Zal de komende dagen denk ik weinig online zijn. Hoor net dat we brand hebben gehad. 2 kamers. Dus dat wordt bij vrienden slapen vannacht en morgen kijken hoe het ervoor staat
Geezquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
Even vanaf mijn mobiel. Zal de komende dagen denk ik weinig online zijn. Hoor net dat we brand hebben gehad. 2 kamers. Dus dat wordt bij vrienden slapen vannacht en morgen kijken hoe het ervoor staat
ohwquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:29 schreef Etcetera het volgende:
TT doet me meer denken aan we don't need no water let the motherf*cker burn en dan omgebouwd naar modderworstelen, gezien wat foto's in het laatste deel van het vorige topic
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja daar moest ik ook aan denkenbhg dus kennelijk
Eerst stond het er met alleen een d. Omdat ik dat niet vond kunnen moest Yuri het van mij met een t schrijven, wat hij heeft gedaan door er dt van te maken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg, Yuri, is er eigenlijk een reden waarom er in je signature geloofdt met dt schrijft?
Oh dat zuigtquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |