haha ja ik dacht wel zo makkelijk anders blijf je zo lang zoeken naar een stadion..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
jij in mijn stadion dus dacht de wederdienst ff terug te bewijzen
Normaliter morgenavond volgens mij maar dit lijkt me een vrij definitief gegevenquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:58 schreef foetre het volgende:
Wanneer mag je een nieuwe friendly regelen?
Wel goed kijken hè.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:54 schreef TheVulture het volgende:
euhm.... ik zou moeten spelen tegen FC Gokwerk?
Fc Gokwerk (210204) [Voeg toe aan je bookmarks]
Regio: Gelderland
Stadion: De Veste
Deze club maakt geen deel meer uit van het Hattrickcompetitiesysteem. Het heeft geen toekomst, geen heden, enkel herinneringen en een glorieus verleden. Homepage: http://www.ht-arena.com/F.C.Gokwerk/
quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:27 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Wel goed kijken hè.
Je moet deze hebben:
F.C. Gokwerk (813779)
Als je dan nog beschikking tot internet hebt wel ja.Niet als je een paar dagen weg gaat.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:44 schreef maniack28 het volgende:
Geef de mensen iig vanavond de tijd te accepteren.. we deden altijd 0 uur als harde deadline, maar een beetje sportieve speler kan wel tot morgenavond wachten toch?
Dan moet je dat vermelden hequote:Op zondag 24 augustus 2008 20:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Als je dan nog beschikking tot internet hebt wel ja.Niet als je een paar dagen weg gaat.
Sorry voor je verwarring het team dat je in 1ste instantie vond is mijn oude team uit mijn eerste hattrick periode paar jaar terug. Bentrouwens met vakantie vandaar dat het zolang duurde sorry daarvoor, heb nu even internet tot mijn beschikking, vanaf woensdag weer in NL.quote:
Ik heb ook een portomonnee!!! Help jij ook door mij geld te komen brengen??quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:45 schreef Noud_Noud het volgende:
Ik speel ook een spelletje!
Kunnen jullie me helpen door op de onderstaande link te klikken?
http://www.kriminals.nl/?s=13647
Paar dagen weg ging niet door(ivm ziektes op werk).quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan moet je dat vermelden heAls jij morgen weg gaat heb je alle recht om na vanavond 23:59 uur een vervangende friendly te zoeken
quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:05 schreef foetre het volgende:
Hoeveel gaan er door naar de volgende ronde?
2 zeker en rest ligt uit het tournooi.
quote:Fase 2
De nummers 1 en 2 van elke poule plaatsen zich samen met de beste nr. 3 voor de tweede ronde. (Nummers 3 en beste nr. 4 stromen door naar de Uefa Fok!Cup). Hier worden de 3 bekerhelden bijgevoegd om tot 12 teams te komen. Deze verdelen zich in 3 poules van 4. (loting)
quote:De nummers 1 van elke poule uit de tweede fase plaatsen zich samen met de beste nr. 2 voor de halve finales. Winnaars hiervan plaatsen zich uiteraard voor de finale. (loting)
Vorige week bedreven ze het anders nog prima, nu haalde ik toen ook wel erg slechte stats... Maar een ieder in de poule nu op 3 punten als ik het goed begrijp!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:52 schreef TheVulture het volgende:
2-1 verloren, mijn jonkies zijn nog niet bedreven in het counteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |