hoe weet je zeker dat ik een man ben?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
Op zich geen problemen met sex-dates, alleen ga ik persoonlijk liever voor een vrouw.
Ik heb nog vakantiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje:
Ik heb hier nog het supadupa Match of the Season bordspel! Het enige echte officiële Hattrick bordspel!!
En ik ken maar weinig mensen met wie ik dat, met enig plezier, zou kunnen spelen. En jullie zijn die mensen!
oftewel; Meet? Waar? Wanneer?
Dat weet ik ook niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hoe weet je zeker dat ik een man ben?
@ je profiel:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hoe weet je zeker dat ik een man ben?
en als het op fok! staat is het waar!quote:geslacht: Man
Ik meld me alvast aan! Augustus zit vol, maar daarna ligt het redelijk open.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje:
Ik heb hier nog het supadupa Match of the Season bordspel! Het enige echte officiële Hattrick bordspel!!
En ik ken maar weinig mensen met wie ik dat, met enig plezier, zou kunnen spelen. En jullie zijn die mensen!
Ik stem voor de finale van de Olympische spelen, wat Nederland natuurlijk met 2 vingers in de neus gaat halen...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
De finale? Van het beachvolleybal?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:01 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Ik stem voor de finale van de Olympische spelen, wat Nederland natuurlijk met 2 vingers in de neus gaat halen...
Ik ben blij dat de jongens van vintage het overleefd hebben. Eindigde met 9 man en nog 2 gele kaarten, maar geen blessures veroorzaaktquote:insane ones - vintage fc 3 - 0
quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
@ je profiel:
[..]
en als het op fok! staat is het waar!
Ik ga ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik meld me alvast aan! Augustus zit vol, maar daarna ligt het redelijk open..
Komend weekend Lowlands trouwens, ik accepteer/daag pas uit op maandag.
quote:DOOR JOU UITGEDAAGD
Uitdagingen: 1
nicker100
Aanvangstijd: 20-08-2008 om 22:50
Speelterrein: El Despeñadero, Normaal. Intrekken!
quote:DOOR JOU UITGEDAAGD
Uitdagingen: 1
Vulture United 1980
Aanvangstijd: 20-08-2008 om 17:05
Speelterrein: Riku Kilpinen Stadion, Normaal. Intrekken!
Vaagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:12 schreef Yurzinho het volgende:
Wat is dit nou? Regel geen friendly, want misschien mag je toch nog meedoen met de Fuk!Cop?
Wanneer weet ik dat?
Waarschijnlijk willen ze je als back-up houden als een van de wedstrijden niet geregeld wordtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:12 schreef Yurzinho het volgende:
Wat is dit nou? Regel geen friendly, want misschien mag je toch nog meedoen met de Fuk!Cop?
Wanneer weet ik dat?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:29 schreef -J-D- het volgende:
Aantal uitdagingen: 1
SV Houten 3
Aftrap: 20-08-2008 om 19:30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |