Zelfs ik nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:37 schreef Sebasser het volgende:
Je had even moeten nadenken voordat je dit topic opende, niemand wist dat je gay was tot nu.
Draag liever eens wat bij aan dit topic, ja!quote:
Je verwart me met iemand die jouw reactie wel wat interesseertquote:
Dat dusquote:
meer views dan reacties is gewoon een slecht topic. Het spijt me.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je verwart me met iemand die jouw reactie wel wat interesseert
Uitermate puick.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:41 schreef zarGon het volgende:
Puickende samenvatting, C2k.
Ach, je wilt een ballon en een lolliequote:Op donderdag 10 juli 2008 00:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Uitermate puick.
Een hele posthistorie van een user in 1 plaatje.
Chapeau!
Waar de neuk heb jij het over?quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ach, je wilt een ballon en een lollieWil je ook nog even warm drinken?
Tja, Chris moet zijn familiefoto's toch ergens kwijt he?![]()
quote:
Satan?quote:
Daarom heb ik het er gelijk na bekijken weer af gegooidquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja je weet, die hippe überkewle lollerbrowser firefox waar je aan kunt tweaken. En om te tweaken moet je in het FF topic op fok zijn, alwaar ik las over deze hippe addonZo heb ik dan vanaaf "Personas for Firefox" geinstalleerd op mijn überkewle 3.0 browser, want je bent loller of niet. Personas for Firefox, zo heet dat ding, dat is zoeen een set van lollerachtergronden en hippe kleurtjes die je browser een übergaye uitstraling geven. En dat schijnt te moeten als je op fok zit, zo gaar he gek
![]()
Dus boh gek, ik denk zo van "installeer die addon je weet" en voor je het weet heb ik die lollerextensie in mijn firefox geintegreerd. Da's kewl denk ik nog, want dan kan je pas echt de FF lopen te checkenDus ik ga zo kijken...
BLIJKT DIE HOERE ADDON ZOWAAR ALLEMAAL GAYE KLEURTJES IN BIJN BROWSER GEINCORPOREERD TE HEBBEN!IK ZIT NU MET EEN BROWSER WAARMEE IK VOOR FLIKKER OP FOK ZIT!
![]()
Da's toch fokking niet normaal![]()
Klacht: gaye kleurtjes![]()
Subklacht: ik surf nu voor flikker op fok![]()
Subklacht paragraaf 24: Talpa
Ik weet hetquote:
Ik zal nog eens serieus op een post van jou reagerenquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet hetIk probeer om ooit nog eens zo goed te worden als jullie.
Het is mijn grootste doel om jullie eens goed te laten lachen
https://labs.mozilla.com/(...)/personas-latest.xpiquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:34 schreef Dutch_Nelson het volgende:
link naar de addon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |