Zonde !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:33 schreef Tim86 het volgende:
Helaas..4-6 5-7
Yep !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:13 schreef VegaKip het volgende:
Jammer...Op naar de US Open toch?
Ja de kwali's bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Yep !
Moet hij wel ff door de Qualys komen
Lijkt me super: Andy tegen Huta ( 2e ronde ivm met bye Roddick)quote:
Nou een iets gunstigere loting voor Jesse mag welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lijkt me super: Andy tegen Huta ( 2e ronde ivm met bye Roddick)
quote:US Open: Huta Galung verder in kwalificatietoernooi
Jesse Huta Galung heeft zich woensdagnacht eenvoudig geplaatst voor de tweede ronde van het kwalificatietoernooi van de US Open. De 22-jarige Nederlander versloeg de Italiaan Francesco Piccari in twee sets (6-2, 6-2). In de volgende ronde treft hij de Amerikaanse nummer 705 van de wereld, K.J. Hippensteel.
quote:US Open: Huta Galung sneuvelt in kwalificaties
De lessen op de tennisbaan in de tuin van Sjeng Schalken hebben Jesse Huta Galung geen plaats in het hoofdtoernooi van de US Open opgeleverd. Hij verloor vrijdag in de laatste kwalificatieronde
met 5-7, 6-7(0) van de Chileen Paul Capdeville.
Daardoor doen er voor het eerst sinds de US Open in 1986 bij zowel de heren als de dames geen Nederlanders mee aan een Grand Slam.
Huta Galung trainde in de aanloop naar de US Open met Schalken. De voormalig nummer elf van de wereld heeft ooit in zijn achtertuin een tennisbaan aangelegd met exact dezelfde ondergrond als bij de US Open, waar hij in 2002 de halve finales haalde.
Hoe kom je daar bij dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:59 schreef Nalbandian het volgende:
Heeft Huta trouwens iets gehad met Svetlana "Koezzie" Kuznetsova ?
Quote uit het dagboek van Jessequote:
quote:Tijdens het diner werden allerlei awards uitgereikt zoals:de beste tennisser, d beste bar man/vrouw,de knapste man, de knapste vrouw. Ik viel ook in de prijzen, ik won een award voor de knapste jongen van de
academie. De awards werden uitgereikt na een enquête onder alle mensen van de academie.
Ik was erg verrast met deze award want ik ben er pas 7 weken. Na de awards was er een Party
in een aparte ruimte met Dj Rafael. Het was erg leuk, veel mensen bleven tijdens de dance
Party. Iedereen danste met elkaar ,spelers, coaches, werknemers en zelfs Arantxa Sanchez en
Emilio. De Party duurde tot 4 uur ’s ochtends. Na afloop bracht Svetlana Kuznetsova mij naar
huis omdat ze vlakbij mij woont.
quote:De Party duurde tot 4 uur ’s ochtends. Na afloop bracht Svetlana Kuznetsova mij naar
huis omdat ze vlakbij mij woont
Als Kuznetsova hetero is vreet ik een stuk uit de vloerquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:59 schreef Nalbandian het volgende:
Heeft Huta trouwens iets gehad met Svetlana "Koezzie" Kuznetsova ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |