Bedankt voor de links, echter groter = beter in dezequote:Op zondag 17 augustus 2008 18:52 schreef Monstarr het volgende:
Ebay al gecheckt?
klikkieKlikkie
klikkie
als je de juiste termen gebruikt vind je er nog wel wat meer denk ik
Bedankt voor de tip, ik zal er blijven zoekenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:58 schreef Motar het volgende:
Ik zou ebay en marktplaats goed in de gaten houden, ik barst van die krengen en het merendeel komt van marktplaats, rommelmarkten zijn trouwens ook vaak leuk om rond te kijken.
En uiteraard nieuwkoop.
Ja hoor interesse heb ik wel, heb je er een fotootje van ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:35 schreef Prowl het volgende:
Ik heb nog een Independence Day Alien Attacker en zo'n alien figuur van 20cm groot
Interesse?
De standaard verpakking van de alien geeft een goed idee van de grootte ervan, echter lijkt het schip op de foto vrij klein. Is die ook om en nabij de 20cm groot?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:30 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
35,= inclusief voor beide samen
You fucking rule!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:17 schreef VampiricDemon het volgende:
Fotootje van de nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zal morgen even een foto neerzetten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:00 schreef VampiricDemon het volgende:
Dus je hebt de Cave Troll, een Orc of een Uruk-hai én een van de Nazgûl.
Interesse heb ik natuurlijk altijd
Dus een foto en eventuele vraagprijs is atijd welkom
Prima, als je me ook nog even een idee kunt geven van de grootte van de beide figuren zijn we al een heel eind op wegquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:15 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
ik zal morgen even een foto neerzetten.
volgens mij gaat het over een cave troll, omdat het figuurtje dat ik heb diezelfde hamer/knuppel heeft zoals op dit plaatje: [ afbeelding ]
de figuren die ik heb zijn niet 'vast' of zoiets, je kan armen en voeten bewegen enzo, dus het niet een statisch gezet figuurtje zoals die op de foto.
volgens mij heet dat ander figuur dat ik heb een 'ringwraith'.
Dat is wel erg aan de kleine kant vergeleken met mijn 75cm grote gremlinquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:53 schreef optimusfunk het volgende:
ik schat iets van 10cm / 15cm (hoogte) uit m'n hoofd, ik zal morgen de foto's en de exacte opmetingen even geven.
Idd echt super vetquote:
Dat hoeft niet.. Een paar dagen geleden stond er namelijk nog 1 te koop (andere schildering) op marktplaats dus misschien is die er nog?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:19 schreef iFries het volgende:
[..]
Is alleen 1 verschil tussen jou en ons
Ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:19 schreef iFries het volgende:
Ik zie er 1 staan voor 500 euro. Daar koop ik liever wat anders voor :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |