abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218914
Doe Hunter maar de groetjes terug

Ik vind het een prima idee, omdat zo te doen. Is veel overzichtelijker. Maar dit moet denk ik dan wel bekend worden gemaakt, aan degene die de avond/nachtstreams beschrijven. Als iedereen dit vanavond leest, dan is het geen probleem.Anders moeten we dit in het vervolg stream bovenaan vermelden. Ik open wel een nieuwe topic, en vermeld dit Goed???

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_218915
Ook van mij hartelijke dank aan de dag-crew.
Binky en oliebol2000 en natuurlijk ook de andere : 1000 maal dank. Ik ben iedere keer weer helemaal blij met jullie
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  vrijdag 12 november 1999 @ 14:59:00 #53
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_218916
OB2K & Binky jullie zijn toppers!!!!!!
dank vanachter de vuurmuur
I can accept failure, everybody fails at something, I can't accept not trying

pi_218917
Heerlijk dat het zo goed geaccepteerd wordt. Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het graag gedaan. Maar ik merk dat er erg veel verkeer is op het net, ik krijg weer foutmeldingen, en het duurt erg lang voordat ik de pagina's heb opgeroepen. Ik denk dan ook niet dat ik nog een verslag van het eea kan uitbrengen. Ik probeer wel nog een nieuwe topic te maken.

Oliebol: mocht mij dit niet lukken wil jij dit dan evt. van mij overnemen???

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

vrijdag 12 november 1999 @ 15:12:00 #55
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_218918
Tijd voor een nieuwe Topic Oliebol, dus kan ik mooi even off-topic reageren op jou:

"...Maakt ook niet zoveel uit, ik weet ook niet wat de lezers vinden..Never mind, we gaan zo door."

Inderdaad ga zo door, ik geniet dagelijks, soms uurlijks, van jullie verslagen en aparte dag/nacht-topics is een goed idee. Het maakt niet zo veel uit hoe je dit doet, we volgen je trouw!!!!!

Groetjes.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')