Inderdaad de lekkerste pizza's en bij mijn ouders heb ik geen probleem met de oven en is eigenlijk ook een combi maar waarschijnlijk wel een betere/duurdere dan wat in mijn studentenkeukentje staatquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:22 schreef Vandaag... het volgende:
ik had precies hetzelfde met mijn combi-heteluchtoven. Maar na 2 zachte bodems heb ik de truc gevonden!
Op het ronddraai rooster zo´n paar cm vanaf de bodem, 240 graden hetelucht en dik 15 minuten ipv de 10 min. die op de verpakking staat.
Zijn wel de lekkerste pizza´s btw
±Dquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:15 schreef Merel het volgende:
In zo'n combimagnetron kun je voor pizza's het beste zo'n crispplaat gebruiken
Uhm, dat kartonnetje moet eraf hequote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:53 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb maar één tip en dat is: doe absoluut niet wat er op de verpakking staat. Onderin de oven, op de plaat, op dat kartonnetje, vergeet het maar! Gewoon op een rekje bovenin de oven en dat werkt prima! Met de 'goede' methode heb ik m'n pizza's weg kunnen flikkeren. Ze bleven slap, rezen als een idioot, of ze verkoolden.
Ja, papiertje, kartonnetje, same.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Uhm, dat kartonnetje moet eraf heAlleen het witte papiertje laten zitten
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:14 schreef Maeghan het volgende:
Ja, papiertje, kartonnetje, same.
Ieder zijn ding ... bij ons prima op hete lucht en op 230 erg smakelijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Ranzig spul. Véél te zout en volgens de instructies bereid zo ongeveer net zo knapperig als een spons. Ik krijg ze niet eens op, zo goor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |