Dat is inderdaad erg bizar als de brieven bij jou thuis worden bezorgd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:41 schreef wolferl het volgende:
Ik heb nu al 3 keer 3 brieven gehad, en ik heb al zeker 4 brieven verstuurd en 5 keer gebeld naar de NS, dat er sprake is van een misverstand, want ik ben (valse naam) namelijk niet. Het bizarre is dat het adres wel klopt.
Dat ik dreigbrieven krijg van een incasso bureau, terwijl ik er totaal niks mee te maken heb.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:24 schreef PeZu het volgende:
als het jouw naam niet is, wat is het probleem dan?
tip: prullenbakquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat ik dreigbrieven krijg van een incasso bureau, terwijl ik er totaal niks mee te maken heb.
Ik kan me daar erg aan storen.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Je wordt hard gepwned door een zwartrijder
Nou.. nee.. Uiteindelijk komt de zaak voor de (kanton)rechter en word je bij verstek veroordeeld omdat je dat nooit geweten hebt..quote:
als er de verkeerde naam op staat kunnen ze mijn niet dagen hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:31 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Nou.. nee.. Uiteindelijk komt de zaak voor de (kanton)rechter en word je bij verstek veroordeeld omdat je dat nooit geweten hebt..
Incassobureaus mogen geheel niks. Jij bedoelt deurwaardersquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Incassosburo's hebben er helemaal geen problemen mee om jouw spullen mee te nemen als ze de kans krijgen. En dat kan best gebeuren als je niet thuis bent, nemen ze gewoon de politie mee en breken ze je voordeur open. Ik zou heel erg hard mijn best gaan doen om het heel erg duidelijk te krijgen dat die persoon niet op je adres woont. Want ze doen het, trust me.
Oh en nog iets voor iedereen. Als je een brief krijgt van een incassoburo gericht aan iemand op jouw adres, ALTIJD open maken en een telefoonnummer achterhalen.
een beslaglegging voor 75,10quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Incassosburo's hebben er helemaal geen problemen mee om jouw spullen mee te nemen als ze de kans krijgen. En dat kan best gebeuren als je niet thuis bent, nemen ze gewoon de politie mee en breken ze je voordeur open. Ik zou heel erg hard mijn best gaan doen om het heel erg duidelijk te krijgen dat die persoon niet op je adres woont. Want ze doen het, trust me.
Oh en nog iets voor iedereen. Als je een brief krijgt van een incassoburo gericht aan iemand op jouw adres, ALTIJD open maken en een telefoonnummer achterhalen.
Hoe kan iemand die niet bestaat worden veroordeeld?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:31 schreef DJKoster het volgende:
Nou.. nee.. Uiteindelijk komt de zaak voor de (kanton)rechter en word je bij verstek veroordeeld omdat je dat nooit geweten hebt..
Maar is het niet zo, dat Hoofdconducteurs een BOA (buitengewoon opsporingsambtenaar) moeten hebben,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:27 schreef remlof het volgende:
Wel vaag, dit zou tegenwoordig niet meer moeten kunnen want je moet immers altijd een ID bij je hebben, daarmee is in principe van iedereen het adres te achterhalen.
Kan zijn dat conducteurs er niet naar vragen bij zwartrijders, maar eigenlijk moeten ze iemand die het niet bij zich heeft dan laten arresteren op het eerstvolgende station
Nee, de persoon die op de boetes staat wordt gedaagd, maar dat ís TS niet. Desondanks is het helaas zo dat je in dit geval toch ook zelf er achteraan moet, desnoods tot aan de kantonrechter.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:31 schreef DJKoster het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |