En dat.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jullie wilden toch dat KLB beter werd? motiveer dan maar es waarom jullie iemand willen. Zijn we hier meteen van het gezeik achteraf af.
Verwachte motivaties:quote:Op zondag 13 juli 2008 15:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jullie wilden toch dat KLB beter werd? motiveer dan maar es waarom jullie iemand willen. Zijn we hier meteen van het gezeik achteraf af.
Daar prikken we doorheen.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verwachte motivaties:
''Ik stem op de_boswachter omdat hij een Limburger is![]()
''
''Ik stem op de_boswachter omdat hij een lollernoob is.''
''Ik stem op de_boswachter omdat hij een vrouw in zijn avatar heeft!''
dat soort users worden dan ook meteen naar ONZ gestuurdquote:Op zondag 13 juli 2008 15:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verwachte motivaties:
''Ik stem op de_boswachter omdat hij een Limburger is![]()
''
''Ik stem op de_boswachter omdat hij een lollernoob is.''
''Ik stem op de_boswachter omdat hij een vrouw in zijn avatar heeft!''
Heldquote:Op zondag 13 juli 2008 18:07 schreef Acinonyx het volgende:Yeeeeeeey heb gesoolisiteerd en staa genooteerd foor de kgb-moddereters-ferkiesinguh
Boh gek, maar ik heb dat negerinnetje toch even mooi aan mijn kruis genageldquote:Op zondag 13 juli 2008 18:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ik stem op Chriz2k omdat ie een SOA heeft
Als je mod wordt noemen we je JESUS of G-Sus. Wat jij wil.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Boh gek, maar ik heb dat negerinnetje toch even mooi aan mijn kruis genageld!
Jesús, op z'n Spaans uitgesprokenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je mod wordt noemen we je JESUS of G-Sus. Wat jij wil.
Geesoekriestoo, zoals ze ut vaak zeggenquote:
Ohjaquote:Op zondag 13 juli 2008 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je wil zeker op die van de GoGo reclame lijken
Dat is in deel 1 ook al gevraagdquote:Op zondag 13 juli 2008 18:52 schreef De_Ananas het volgende:
Zul je zien dat het één of andere noobbuitenstaander wordt.
Waar blijft het lijstje van ''beste posters''? Aantal posts dus.
Geen idee of er iemand is die dat kan zien. Weet dat Arcee en vrinden dergelijke lijstjes kunnen maken.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is in deel 1 ook al gevraagd, denk niet dat het nog komt
Dat aantal had ik al voor ik mod werdquote:Op zondag 13 juli 2008 19:27 schreef slindenau het volgende:
Het gaat dan ook om kwaliteit, niet kwantiteit.
En in KLB 20k "slotje" posts halen is ook niet zo heul moeilijk, gezien het niveau hier.
Propsquote:Op zondag 13 juli 2008 19:38 schreef Biogarde het volgende:
Ben een die-hard KLB'er. Jeweetzelluf [ afbeelding ]
Jij wel, een aantal mensen die over ons klagen nietquote:Op zondag 13 juli 2008 19:38 schreef Biogarde het volgende:
Ben een die-hard KLB'er. Jeweetzelluf [ afbeelding ]
Goh, wat een leuke kloon, prullenbakquote:Op zondag 13 juli 2008 19:55 schreef Het_is_friet het volgende:
Het is friet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |