Invoeren afschermen heeft geen nut, alsof er constant een van die skimmers bij die automaat staat om mee te kijken als iemand z'n pincode intoetstquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Daar werd ik laatst al voor gewaarschuwd door een collega, dat het bij automaten van de NS vaker gebeurt. Welk station was het overigens? Dan kunnen anderen er ook rekening mee houden dat ze of die automaat niet gebruiken, of in ieder geval het invoeren van de pincode goed afschermen.
Eikels.
Je weet hoe een camera werkt en wat het effect is als je een hand tussen de camera en het invoeren van de pincode houdt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Invoeren afschermen heeft geen nut, alsof er constant een van die skimmers bij die automaat staat om mee te kijken als iemand z'n pincode intoetst.
Laat hem nou in de waanquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Invoeren afschermen heeft geen nut, alsof er constant een van die skimmers bij die automaat staat om mee te kijken als iemand z'n pincode intoetst.
wat dacht je van de camera's die ze ook meteen even mee-installeren op de automaat? Er was bij mij nl geen kip op dat stationquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, er wordt doorgaans gewoon een camera gebruikt. Dat had je ook gewoon in de OP kunnen lezen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef Sapstengel het volgende:
Nee precies, ze installeren een soort keylogger op dat ding.
quote:Blijkt dat josti's mijn pas via een ns-kaartjes automaat hebben gekopieerd + pincode gecamd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |