Hoeratie 1 - Laatst op een vrijdag zag ik eerst een gesprek, en vervolgens later op de dag nog 1, die als dag #BLA1# en dag #BLA2# (kan de nummers niet meer herinneren) worden weergegeven in de uitzending!
Hoeratie 2 - Nu rond 19:00 zie ik Willem op de 4 streams met de rest pap of vla eten, niets speciaals zul je zeggen.... nee? Maar ik zie op stream 1 hap, en pas daarna op stream 3 vertraagd haphap, ik denk naja vertraging, right? Draait Willem opeens op stream 1 zn kop om om op stream 3 TEGELIJKERTIJD een hap vla te nemen! Okee dan, opeens floeps beeld bij 1 weg, floeps nieuw beeld en die zie ik 'LIVE' gesynchroniseerd en vertraagd worden om opeens WEL gelijk te lopen.
Mijn vraag, waarde Veronica, waarde Paul Romer 'die ons niet kent': Is it live, or is it phukkin' memorex?!
Ik meen het serieus, volgens mij worden we écht geflest. Mocht iemand een beter antwoord hierop weten (bewijs misschien dat het niet zo is?) dan hoor ik dat graag.
Tot die tijd ben ik vrijwel overtuigd dat we vaak naar tapes zitten te kijken op de streams.
Grtz,
Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij.
Zie onze chat met Paul Romer, incl. pictures:
Hoe verklaar je die lepel en vertraging om het toch gelijk te lopen dan? Incl. rewind, stop en alles?! Dat lijkt me toch tapewerk!!!!
Grtz,
Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij!
quote:
op 11-11-1999 om 08:44 PM schreef DomP het volgende:wanneer worden we er eigenkijk niet tussen genomen ?
Bij Big Mother, dit is allemaal waar gebeurd en echt live.
Dat is, je download een animatie en je computer speelt hem real time.
Grtz,
Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij.
Ken je een dik lelijk wijf? Schrijf haar in voor de OerHoer look-a-like contest op:
quote:
op 11-11-1999 om 08:38 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:![]()
![]()
JA MAAR....
![]()
![]()
Hoe verklaar je die lepel en vertraging om het toch gelijk te lopen dan? Incl. rewind, stop en alles?! Dat lijkt me toch tapewerk!!!!
Mja, zou best kunnen.... maar toch vertrouw ik het zelf niet helemaal....
Grtz,
Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij!
Kabouterplaag in bordeel Big Mother? Kijk:
quote:
op 11-11-1999 om 08:52 PM schreef wich het volgende:
[QUOTE]op 11-11-1999 om 08:38 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:![]()
![]()
JA MAAR....
![]()
![]()
Maar Willem zei niet welke dag
quote:
op 11-12-1999 om 02:48 PM schreef Hawkwind het volgende:
[QUOTE]op 11-11-1999 om 08:52 PM schreef wich het volgende:
[QUOTE]op 11-11-1999 om 08:38 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:![]()
![]()
JA MAAR....
![]()
![]()
Maar Willem zei niet welke dag
[/quote]
Precies!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |