En het lijkt wel de hele tijd Sinterklaas daar.
Holland houdt duidelijk niet van uitgesproken, zelfverzekerde vrouwen: Ceriel, Sabine
Meten met twee maten naar mijn mening, Als man ben je dan een stoere toffe gozer en als vrouw een bitch.
quote:
op 11-11-1999 om 11:19 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Holland houdt duidelijk niet van uitgesproken, zelfverzekerde vrouwen: Ceriel, Sabine
Ik zal zo gelijk effe nog een msg posten dat ik het niet meen, voor er weer een flame uitbreekt ..
en wat te denken van anoukje
die gaat ook lopen binnenkort, als ze weer een pijntje heeft
Verder jammer dat Cyrille weg is. Ze bracht toch leven in het huis en ook haar tegenstanders moeten nu toch toegeven dat ze absoluut spontaan en haarzelf was. Noekje is ook wel sympathiek, alleen absoluut niet bestand tegen de druk en het gescheiden zijn van zusje en vriendinnetjes. Ik ben bang dat ze binnen een paar dagen vrijwillig eruit gaat...
quote:
op 11-11-1999 om 11:19 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Holland houdt duidelijk niet van uitgesproken, zelfverzekerde vrouwen: Ceriel, SabineMeten met twee maten naar mijn mening, Als man ben je dan een stoere toffe gozer en als vrouw een bitch.
Het ligt toch een beetje anders denk ik. Sabine is gewoon afgestraft voor het 'gebruiken' van Bart. De meeste mensen pikken zoiets gewoon niet. Van een jongen was dat ook niet geaccepteerd.
Cyrille had (naast dat mensen zich er moeilijk mee identificeren zoals Bart terecht opmerkte) het nadeel dat ze gewoon best irritant begon te worden na een paar dagen. Het constant schreeuwen om aandacht (letterlijk), het opzichtige gedweep met de meest populaire bewoner (Ruud), en niet te vergeten dat irritante hese lachje.
Hoewel je bij Anouk ook wel wat dingen kan opnoemen komt ze toch wat minder doortrapt en meer 'natuur' over, althans bij mij.
quote:
op 11-11-1999 om 11:41 PM schreef Kozzmic het volgende:
Uiteindelijk liet hij de koffers midden op het pad staan en rende hij snel weer terug...
Ik vind het diep treurig dat Anouk er nog zit...
Anouk, die de laatste dagen een beetje geëmotioneerd overkomt, probeert haar gedrag aan de andere bewoners te verklaren. “Ik had in het begin, toen ik hier kwam, gedacht dat ik wel een beetje koeltjes zou overkomen. Maar ik voel mij hier net zo’n overspannen figuur. Ik kan niets voor mijzelf houden en ik knal er zo maar van alles uit. Het lijkt wel of dit huis je gevoelens naar boven haalt.” Willem: “Ja, en dan wordt dat in de dagboekkamer nog eens extra naar boven gehaald.” Anouk: “Klopt, dan vragen ze hoe je je voelt. Dat kunnen ze toch zien?” Willem: “En dan doet de psycholoog er nog een extra schepje bovenop.”
11/11/99
20:15
quote:
op 11-11-1999 om 08:57 PM schreef Moor het volgende:
Wat 'n ontzettend LAFFE ondervragings-taktiek van die mannen-stem in de DBK zeg......
Moor, je hebt wel gelijk, maar je denkt gewoon te ver door.
Wat was ook alweer de bedoeling van dit alles?
KIJKCIJFERS EN DUS $$$$!
En of dit lukt op deze manier??
Ik geloof het wel....
Grtz.
Ruud: "er wordt dus wel naar ons gekeken?, we zitten hier dus niet voor niets!"
ha ha hij moets eens weten dat heel Nederland hem immiteert (met als Topper PdL natuurlijk)
Bart: Zitten daar ruggen in?? (over envelop met post) ?? Hoe kwam hij daar nu bij, dacht hij soms dat Voo weer met geld ging smijten?
2. Heeft iemand de derde stream gehoord tijdens de eerste reclamepauze. De microfoons stonden weer eens open en wij konden horen hoe de dame van de regie Rolf er op attendeerde dat Ruud, de grote vriend van Cyrille, heeft genomineerd had. Fijne vraag vond Rolf, "Kijk, daar kan ik wat mee."
Het vervolg gezien? Hoe Rolf het mes probeerde rond te draaien. Emoties willen we zien.
Kots, grote kots.
[Dit bericht is gewijzigd door ksoesja (Datum 12 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door el torro (Datum 12 November 1999).]
Gekke vraag misschien, maar toen hem vanavond gemeld werd dat er ook voor hem een enveloppe in de DBK lag, was zijn gebaar "met duim horizontaal" misschien niet zo toevallig. Rekent hij soms erop dat een hint van hem door de Regie was beantwoord? Vanwaar dat vertrouwen, is dat soms al eens gebeurd ?
Hij keek wel erg teleurgesteld vond ik, toen het een kaart van Tim bleek te zijn...
Is dit ook intelligentie ? Of doorgestoken kaart ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |