abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218809
Sabine doelde juist niet op zichzelf!Ze bedoelde juist. Aangezien ze mij eruit hebben gestuurd (omdat ik een grote bek heb
en doe waar ik zin in heb) blijkt wel dat het publiek valt op lieve vrouwtjes! Het sarcasme drop van der bekkie af. Ze weet heus wel dat "het volkje" haar een bitch vindt. En ik moet zeggen, ze gaat er super tof mee om. A la madonna bijna, proud to be a bitch!Grrrl power!
pi_218810
Rolf, ze heeft al een plaatje gemaakt!!! Ben je dat nu al weer vergeten? Wat een van te voren opgezet spelletje zeg.

En het lijkt wel de hele tijd Sinterklaas daar.

Correct me if I´m wrong!!
pi_218811
Arcee, ben het met je eens en zo kan je inderdaad ook zeggen dat ze juist wel op zichzelf doelde, we bedoelen uiteindelijk hetzelfde.

Holland houdt duidelijk niet van uitgesproken, zelfverzekerde vrouwen: Ceriel, Sabine

Meten met twee maten naar mijn mening, Als man ben je dan een stoere toffe gozer en als vrouw een bitch.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 november 1999 @ 23:27:00 #29
862 Arcee
Look closer
pi_218812
dom_is_leuk: precies, we zeiden hetzelfde! Nou ja, bedoelden hetzelfde in ieder geval.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_218813
Rolf: "Als u nog de deur uitgaat, veel plezier".
Uuuuuuhhhhhh????????????? Is-ie nu echt de weg kwijt?
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
  donderdag 11 november 1999 @ 23:29:00 #31
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_218814
quote:
op 11-11-1999 om 11:19 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Holland houdt duidelijk niet van uitgesproken, zelfverzekerde vrouwen: Ceriel, Sabine

Nee .. vrouwen moeten toch ook gewoon afwassen en niet te veel zeuren ..
Toch ? landelijk bezien ..

Ik zal zo gelijk effe nog een msg posten dat ik het niet meen, voor er weer een flame uitbreekt ..

donderdag 11 november 1999 @ 23:39:00 #32
996 irule
irule RuLeZ!
pi_218815
wat een geit die rolf x; als u nog de deur uitgaat.......
en dan die blik erbij!
dit gaat helemaal nergens over

en wat te denken van anoukje
die gaat ook lopen binnenkort, als ze weer een pijntje heeft

Jaja, dit was weer een waardevolle toevoeging van de hand van irule!

pi_218816
Ik vond het wel hilarisch te zien hoe Ruud eigenlijk Cyrille wou helpen met de koffers, maar niet goed te ver van het huis af durfde. Uiteindelijk liet hij de koffers midden op het pad staan en rende hij snel weer terug...

Verder jammer dat Cyrille weg is. Ze bracht toch leven in het huis en ook haar tegenstanders moeten nu toch toegeven dat ze absoluut spontaan en haarzelf was. Noekje is ook wel sympathiek, alleen absoluut niet bestand tegen de druk en het gescheiden zijn van zusje en vriendinnetjes. Ik ben bang dat ze binnen een paar dagen vrijwillig eruit gaat...

pi_218817
quote:
op 11-11-1999 om 11:19 PM schreef dom_is_leuk het volgende:

Meten met twee maten naar mijn mening, Als man ben je dan een stoere toffe gozer en als vrouw een bitch.

Het ligt toch een beetje anders denk ik. Sabine is gewoon afgestraft voor het 'gebruiken' van Bart. De meeste mensen pikken zoiets gewoon niet. Van een jongen was dat ook niet geaccepteerd.

Cyrille had (naast dat mensen zich er moeilijk mee identificeren zoals Bart terecht opmerkte) het nadeel dat ze gewoon best irritant begon te worden na een paar dagen. Het constant schreeuwen om aandacht (letterlijk), het opzichtige gedweep met de meest populaire bewoner (Ruud), en niet te vergeten dat irritante hese lachje.

Hoewel je bij Anouk ook wel wat dingen kan opnoemen komt ze toch wat minder doortrapt en meer 'natuur' over, althans bij mij.

donderdag 11 november 1999 @ 23:45:00 #35
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_218818
quote:
op 11-11-1999 om 11:41 PM schreef Kozzmic het volgende:
Uiteindelijk liet hij de koffers midden op het pad staan en rende hij snel weer terug...

Nee .. hij werd teruggestuurd door die gasten met die camera en mic ..

pi_218819
Ik vond het werkelijk vreselijk vanavond. De enige die bij mij overeind is gebleven is BART. Ik ben er absoluut van overtuigd dat hij de enige oprechte persoon is in het hele huis.
Mooi ook hoe hij door had waarom Cyrille is weggestuurd, en niet Anouk. Karin kan dan wel roepen dat hij niet zo slim is, maar Bart heeft meer hersens in zijn hoofd dan de rest van die club bij elkaar. Alleen jammer dat dat pas naar voren kwam toen Sabine wegging.

pi_218820
Ik ben het eens met Weathergirl. Bart is sinds het vertrek van Bientje met de dag sterker geworden
pi_218821
In Nederland hanteren we twee belangrijke normen om andermans gedrag te veroordelen:
1. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg
2. Ambitie is een synomiem voor uitsloverij

Ik vind het diep treurig dat Anouk er nog zit...

godverdikkie, zeg!
pi_218822
Aanvulling van onze vrienden van de BB-site voor Moor en Phileine (goeie vragen in de chat P.!) Geëmotioneerde Anouk

Anouk, die de laatste dagen een beetje geëmotioneerd overkomt, probeert haar gedrag aan de andere bewoners te verklaren. “Ik had in het begin, toen ik hier kwam, gedacht dat ik wel een beetje koeltjes zou overkomen. Maar ik voel mij hier net zo’n overspannen figuur. Ik kan niets voor mijzelf houden en ik knal er zo maar van alles uit. Het lijkt wel of dit huis je gevoelens naar boven haalt.” Willem: “Ja, en dan wordt dat in de dagboekkamer nog eens extra naar boven gehaald.” Anouk: “Klopt, dan vragen ze hoe je je voelt. Dat kunnen ze toch zien?” Willem: “En dan doet de psycholoog er nog een extra schepje bovenop.”

11/11/99
20:15

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_218823
quote:
op 11-11-1999 om 08:57 PM schreef Moor het volgende:
Wat 'n ontzettend LAFFE ondervragings-taktiek van die mannen-stem in de DBK zeg......

Moor, je hebt wel gelijk, maar je denkt gewoon te ver door.
Wat was ook alweer de bedoeling van dit alles?
KIJKCIJFERS EN DUS $$$$!
En of dit lukt op deze manier??
Ik geloof het wel....

Grtz.

Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

vrijdag 12 november 1999 @ 00:08:00 #41
1201 tina
Fok!Member
pi_218824
Ik ben zwaar teleurgesteld in het Nederlandse
publiek. Het gaat er bij mij niet in dat Anouk met zoveel stemmen er in mag blijven.
(Bij de uitslag dacht ik, Please ANOUK zeg nu maar dat jij wel gaat) Ik vind het ook een beetje zielig voor de bewoners dat zij nu nog langer met die balk opgescheept zitten. Ik had er nog zo op gehoopt dat Voo de zaak ging manipuleren en Cyrille er in liet zitten. Maar ja het mocht niet zo zijn. Aan de bloemen te zien hadden haar vrienden wel verwacht dat ze er uit moest.

Ruud: "er wordt dus wel naar ons gekeken?, we zitten hier dus niet voor niets!"
ha ha hij moets eens weten dat heel Nederland hem immiteert (met als Topper PdL natuurlijk)

Bart: Zitten daar ruggen in?? (over envelop met post) ?? Hoe kwam hij daar nu bij, dacht hij soms dat Voo weer met geld ging smijten?

Greetz Tina

vrijdag 12 november 1999 @ 00:09:00 #42
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_218825
Ik had vanavond een mix van uiteenlopende gevoelens. Diepe walging, plezier, medelijden en bovenal het idee dat ik eigenlijk dat pand zou moeten opblazen. Gelukkig voor Veronica ben ik geen terrorist maar wat word er toch heerlijk de boel gemanipuleerd om toch de best mogelijke emotie naar boven te halen. Hoe heerlijk is het toch om Noekie in de tuin te zien huilen, ach gut o gut o gut heb je verdriet meisje? Tja, nou niet mee met de jaarclub wat zielig allemaal. En Willem die daar over de bank hangt in een soort samenzweerderige houding met Ruud. Zo van, opgeruimd staat netjes, en wij houden het met zijn vijfjes tenminste nog een maandje langer uit.
En mijn gemoed schoot vol en voller en de walging over die gasten die mijn gemoed voller en voller laten schieten wordt alleen maar nog groter. Wat is BB toch eigenlijk een verschrikkelijk programma. Psychologische trauma's bij de bewoners? Welnee, die vinden het allemaal wel best. Maar maandag sta ik bij de psychiater. Ik hou het niet meer uit!

I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
pi_218826
ja het is inderdaad twijfelachtig dat het programma weer leuker wordt of niet nu C weg is. Wat moeten we nu toch met die toch wel redelijk degelijk saaie bende. Huilebalk Anouk mag van mij morgen vertrekken en hopelijk voelen de bewoners dat het eigenlijk toch wel leuker was met C.
Er moet eens wat gebeuren!!
Dat Ruud geen gitaar kan spelen, Maurice saai is, Karin ook, Willem kan koken en Bart steeds beter eruit komt weten we nu wel. Straks wordt er echt alleen maar geknuffeld en daar wordt ik zenuwachtig van. Ach de nominaties spreken voor zich: 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' en wij maar psychologische verzinsels erop los laten terwijl het niet echt heel boeiend is tis maar wat je ervan maakt.
KUFFELS!!
Bart "Niet misgeschoten is altijd raak"
Ruud " eeeuhh We zouden ze eigenlijk eerst eff moeten keure "

pi_218827
1.
De scene in de dagboekkamer was volkomen onnodig. Het was mij in een keer duidelijk wat er in de discussiebrief stond. En ik ga er van uit dat de mensen in de regiekamer de situatie nog beter kunnen inschatten. Bovendien hebben zij een lijst waar de stellingen/begrippen/namen op staan. Kortom het hele dagboekkamer-verhoor was in scene gezet voor ons, de TV-kijkertjes.

2. Heeft iemand de derde stream gehoord tijdens de eerste reclamepauze. De microfoons stonden weer eens open en wij konden horen hoe de dame van de regie Rolf er op attendeerde dat Ruud, de grote vriend van Cyrille, heeft genomineerd had. Fijne vraag vond Rolf, "Kijk, daar kan ik wat mee."
Het vervolg gezien? Hoe Rolf het mes probeerde rond te draaien. Emoties willen we zien.

Kots, grote kots.

pi_218828
ja het was een braakerige uitzending maar wel leuk omdat C erin zat, wat een tof wijf!!
Rolf probeert met zijn serieuze boelsjit een baantje te krijgen bij CNN ofzo???
vooral zijn allerlaatste zin sloeg ALLES!
Wat een dommo
Bart "Niet misgeschoten is altijd raak"
Ruud " eeeuhh We zouden ze eigenlijk eerst eff moeten keure "

pi_218829
[quote]op 11-12-1999 om 12:37 AM schreef Sorrow het volgende:
1.
De scene in de dagboekkamer was volkomen onnodig. Het was mij in een keer duidelijk wat er in de discussiebrief stond. En ik ga er van uit dat de mensen in de regiekamer de situatie nog beter kunnen inschatten. Bovendien hebben zij een lijst waar de stellingen/begrippen/namen op staan.
--------------------------------------------
Het is heel vreemd dat ze dit hebben uitgezonden, het was duidelijke uitlokking die ook nog mislukt is! Walgelijk ook dat ze iedereen maar op het matje roepen als er wordt gefluisterd.
Overigens denk ik dat VOO nu verliefdheid van Bart en Anouk gaat lopen pushen, hoop dat jullie 24-uurs spies ons kunnen helpen dit voortijdig te ontmaskeren.

[Dit bericht is gewijzigd door ksoesja (Datum 12 November 1999).]

vrijdag 12 november 1999 @ 02:37:00 #47
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_218830
Vanavond is duidelijk geworden dat de hele discussie over het IQ en EQ van Bart achterhaald is. Hij was de enige die precies de vinger op de zere plek legde en precies wist waarom Steriel moest vertrekken. Nederland houdt van doorsnee en Anouk is doorsnee.
Hopelijk waardeert Nederland wel iemand die sinds vanavond mijn held is: BART
(en niet die roddelnicht Willem met zijn gesprek over Sabine, Ruud die geen gewone zin meer uit zijn strot krijgt, Maurice-motoriekloos of gezelligheidmuts Karin)
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_218831
Cyrille zat alleen in BB om bekend te laten worden dit is allemaal doorgestoken kaart niet meer en niet minder.
En wij trappen er allemaal weer mooi in ,er worden dadelijk weer een hoop cd-tjes verkocht van mevrouw en daarmee is er weer een nieuwe ster geboren voor het showbiz cityland.

[Dit bericht is gewijzigd door el torro (Datum 12 November 1999).]

Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

pi_218832
Voor alle 'fans' van Bart een vraagje:
wat deed hij tijdens het schoonmaken van de camera-ruitjes met die polaroïd van Sabine en zijn "ken je die?" naar de camera-man ? En zijn knikje daarna ?

Gekke vraag misschien, maar toen hem vanavond gemeld werd dat er ook voor hem een enveloppe in de DBK lag, was zijn gebaar "met duim horizontaal" misschien niet zo toevallig. Rekent hij soms erop dat een hint van hem door de Regie was beantwoord? Vanwaar dat vertrouwen, is dat soms al eens gebeurd ?
Hij keek wel erg teleurgesteld vond ik, toen het een kaart van Tim bleek te zijn...

Is dit ook intelligentie ? Of doorgestoken kaart ?

pi_218833
Helemaal mee eens Moor, niet alleen was Bart uitgebreid bezig om te 'vertellen' dat ie nog aan Sabine dacht, hij kreeg van V ook uitgebreid de tijd voor z'n spelletje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')