abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218784
Waar gaat het heen met Veronica? Het is nu dus zelfs zover dat als er gezongen wordt er een galmpje over de microfoons gezet wordt!! Is dit dan de nieuwe " Op volle toeren " ??
Heeft Veronica een nieuw muziekprogramma in hun hoofd met Cyrille als presentatrice? Maar goed het klinkt nu wel iets beter!!

C: Ze kunnen toch niet onder m´n rokje kijken???

En wie weet wat de verscheurde stelling was??

[Dit bericht is gewijzigd door Ziggy (Datum 11 November 1999).]

Correct me if I´m wrong!!
pi_218785
juist!
maar waar ging de stelling nou over!
niemand die dat ff wil vertellen
ik ik ben nou wel zo nieuwsgierig!
  donderdag 11 november 1999 @ 19:23:00 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_218786
de laatste stelling op de streams was... Armoede: dat heb je aan jezelf te danken... die mischien want ik kan de uitzending niet zien?

[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 11 November 1999).]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_218787
precies!
alleen waar ging nou de stelling over wat ze niet ff wouden vertellen?

ps ik heb dit bericht al verstuurd alleen dat kwam nie aan ofzo!

pi_218788
O O O Willempie, je kan er maar niet over uit he. Vervelend dat Sabien lekker, jong en rijk opgevoed is he. Waarschijnlijk moeilijk te accepteren als je zelf oud, kaal, gescheiden bent en tot de burgelijke minima behoord. Zeker als deze stoere meid geen enkele boodschap heeft aan jouw drang tot dominantie. En er bovendien voor kiest te doen wat ze zelf wil, in plaats van de godganse dag te slijmen en de kruiperige achterbakse kok uit te hangen die alleen maar oog voor de camera's heeft.
Willem laat je toch niet zo kennen zielepiet!!!!!!!!!!
  donderdag 11 november 1999 @ 19:36:00 #6
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_218789
Er stond een naam op (briefje met stelling), en bij een discussie zouden ze 1 persoon kwetsen.

Wellicht 'Sabine'. Daarmee kun je B. misschien pijn doen
En voo liet vervolgens een discussie zien over Sabine. Dus wie weet....

PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
  donderdag 11 november 1999 @ 19:40:00 #7
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_218790
als je goed luisterde kon je horen dat de stelling over TESSA ging, de ex van willem.

thats it.

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_218791
waarom doet veronica toch zo haar best om Cyrille goed over te laten komen?? (bijv. Galm). Het zal mij benieuwen of de resultaten van de stemming bij V. niet enorm verschillen van wat wij op bij de div. polls zien.
Time is never wasted when you're wasted all the time

donderdag 11 november 1999 @ 20:16:00 #9
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_218792
Ik denk ook dat er Sabine op het briefje stond. Daarmee zouden ze inderdaad Bart kunnen kwetsen en verder zei Willem geloof ik dat ze het er de dag ervoor al over hadden gehad en dat zou dan het fragment kunnen zijn dat V. vlak daarna uitzond.
Ook interessant vond ik het stoeien van Bart met Anouk. Zou hij Sabine op die manier willen vergeten?
Kijk morgen weer naar Big Brother.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_218793
Mijn eerste gedachte was dat die stelling over vreemdgaan ging, aangezien ze dat onlangs besproken hebben. Maar misschien hebben jullie wel gelijk en ging het over Sabine. Heel mysterieus....
Bartje was inderdaad wel in zijn element tijdens het stoeien met Anoukie of wilde hij gewoon even afreageren op iemand en was Anoukie dus zijn prooi. Is het trouwens jullie ook opgevallen dat Ruud de laatste dagen zeer verveeld uit zijn ogen kijkt als Cyrill en Anoukie aan het ouwehoeren zijn. Hij begint steeds een beetje met zn ogen te rollen of kijkt totaal de andere kant op. Blijkbaar boeien Cyrill en Anouk m niet zo...

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  donderdag 11 november 1999 @ 20:49:00 #11
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_218794
In andere woorden dus kort samengevat: Ceryl vanavond weg. Anouk die geschokt en zeer teleurgesteld is dat ze niet mag vertrekken zal vanavond weer in een huilbui terugvallen dat ze niet naar huis mag. Ze zal waarschijnlijk aan iedereen gaan vragen op een hysterisch snikkende toon: Of zal ik aan Hummie vragen of ze mij ook 10.000, - aanbieden zodat ik toch naar huis mag.
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

donderdag 11 november 1999 @ 20:50:00 #12
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_218795
Dan is iedereen weer blij.
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_218796
Wat 'n ontzettend LAFFE ondervragings-taktiek van die mannen-stem in de DBK zeg, gatverdamme stelletje omhooggevallen machtswellustelingen daar in de regie-kamer:
eerst bij Karin lospeuteren dat er een naam op het stelling-papiertje stond ("oh nee, ik hoef het niet te weten, hoor!") en dan bij Willem, die helemaal niets wil zeggen, zo terloops vragen: "Oh, dus er stond geen naam op, die jou eh... wat jou tegen de borst stuitte?". Minderwaardig - om zo mensen onder druk te zetten, en tegelijk publiekelijk te kijk proberen te zetten, terwijl ze alleen maar iets achterhouden om een ander niet te kwetsen.
BB-regie: je laat je weer eens van je meest laffe, ordinaire en sensatie-beluste, arrogante roddelblad-kant zien! Voor mij zit er maar één op de nominatie-stoel: de BB-regie!

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 12 November 1999).]

Admin donderdag 11 november 1999 @ 20:57:00 #14
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_218797
kan Rolf X vanavond niet ff peilen wat er op 't briefje stond? of magtie dat niet? (of issie daar te slaperig voor?)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_218798

Moor,

Ik ben het volkomen met je eens. Nu hebben ze een gedeelte van een DBK gesprek in een uitzending laten zien. Maar wat voor gesprekken hebben er misschien wel al niet plaatsgevonden, waar we niets van hebben gezien. Het kan natuurlijk nog veel erger, en dat zal denk ik al verschillende malen gebeurt zijn, zonder dat we dat weten.

--

pi_218799
Vanavond heb ik me weer eens gruwelijk geërgerd aan de uitzending. De gesprekken in de DBK, deden de naam Big Brother weer eer aan. Wie gelooft er nu nog dat die gesprekken ervoor zijn om de bewoners te helpen? Of is het therapeutisch om iemand te dwingen ergens (publiekelijk) over te laten praten waar hij heeft aangegeven geen zin in te hebben?
En dan ook nog proberen Karin met een schuldgevoel op te zadelen, die daar gelukkig niet van onder de indruk was.
getverdegetver!
Nu nog een keer zeggen dat het jullie om het welzijn van de bewoners gaat en niet om de kijkcijfers...
mooi he, alles
  donderdag 11 november 1999 @ 22:03:00 #17
1166 Kleine PiepDruif
meer lezer dan plaatser...
pi_218800
Ik moest er erg om lachen dat de rukkers van V niet loskregen wat het onderwerp was. Dat konden ze duidelijk niet uistaan. Goede zet van de bewoners.
En zou dit het begin zijn van rebellie? Lijkt me leuk.
Ik heb echt zulk haar!

pi_218801
Kleine Piepdruif,

Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben dat de rebellen naar boven komen. Dat viel me maandagavond met nomineren al op. De oudgedienden kwamen zo ontzettend zeker over; totaal niet onder de indruk van het hele gebeuren en ervan overtuigd dat zij zeker niet genomineerd zouden worden. Ik denk dat ze ook vanavond niet echt enthousiast over zullen komen als Rolf weer inbreekt. Nee, met de dag worden ze zekerder en zekerder, totdat de nominatieronde weer over de oude groep van 5 gaat. Pas dan gaat de onzekerheid weer toeslaan.

pi_218802
Beste Moor,

Het rare van alles is dat ze de stellingen hadden doorgelezen, dus als ze hadden gewild, hadden ze kunnen vragen: Was het misschien de stelling bla bla bla. Dan had Willem hem zeker bevestigd, waarom dat niet zo is gegaan is mij een raadsel.

Nu even kijken hoe Steriel afdruipt, anders is BB helemaal gemanipuleerd!!

pi_218803
And she´s out!!!!!!!!!!!! Yes!!!!!!!!

Blijdschap kent geen grenzen!
Veronica bedankt!!!

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 november 1999 @ 22:40:00 #21
862 Arcee
Look closer
pi_218804
Jezus, wat een nichteclub zeg die achterban van Cyrille!

Blij dat ze d'r uit gaat!

Trouwens, Anouk keek nou niet bepaald vrolijk toen ze hoorde dat ze moest blijven...

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_218805
YES!! The end for C!!!
Laat die maar lekker met dat I!!OHH!!AHH!UH!! -clubje zichzelf aan gaan zitten stellen. Wat een stelletje aanstellers zeg.
Beter dan Anouk blijft, verhoogt het knuffelgehalte!!
Nu stel verder kijken!
pi_218806
Sabine: Het publiek houd van een lief meisje, dat is gebleken.

Doelde ze nou op zichzelf? Mag hopen van niet.

En Steriel kan niet meer lopen en jawel: Ze jankt!!! Dat levert mooie traan-shots op voor Veronica! Wat een zeikwijf zeg met haar: " Ik heb zoveel respect voor jullie!"

Het aantal keren dat ze dat tot nu toe heeft gezegd is: 623

Mag ik een teiltje...als ze het nog een keer durft te zeggen!

Wie heeft er een baantje voor haar?

[Dit bericht is gewijzigd door Ziggy (Datum 11 November 1999).]

pi_218807
Lachen die Ruud. Zegt dat'ie bewust met C. liedjes is gaan zingen om haar zodoende een duwtje in de goede richting te geven.
Toegegeven, Maurice zegt niet vaak wat zinnigs, maar vanavond was'ie toch erg scherp na bovenstaande opmerking van Ruud: "Ik denk dat zij jou meer heeft gebruikt dan jij denkt" (of woorden van gelijke strekking). Gaaf!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 november 1999 @ 23:12:00 #25
862 Arcee
Look closer
pi_218808
quote:
Sabine: Het publiek houd van een lief meisje, dat is gebleken. Doelde ze nou op zichzelf? Mag hopen van niet.

Natuurlijk doelde ze op zich zelf! Een lief meisje wil het publiek erin houden en zij is er uitgestemd en ze weet dat zij een beetje een bitch is! Snap je?? (hoewel ik haar na haar vertrek juist wel weer leuk vind, maar goed).

Hé, maar wat een wijze woorden van BART vanavond! Maar hopen dat Bianca ook heeft gekeken! Ik was het 100% met Bart's uitleg over waarom Nederland Cyrille en niet Anouk er uitgestemd heeft eens.

Toch weer een mooie uitzending! Had ik niet verwacht.... het huilende zusje van Anouk.. awww... mooi televizie!

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')