C: Ze kunnen toch niet onder m´n rokje kijken???
En wie weet wat de verscheurde stelling was??
[Dit bericht is gewijzigd door Ziggy (Datum 11 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 11 November 1999).]
ps ik heb dit bericht al verstuurd alleen dat kwam nie aan ofzo!
Wellicht 'Sabine'. Daarmee kun je B. misschien pijn doen
En voo liet vervolgens een discussie zien over Sabine. Dus wie weet....
thats it.
bogus.
Groetjes
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 12 November 1999).]
Ik ben het volkomen met je eens. Nu hebben ze een gedeelte van een DBK gesprek in een uitzending laten zien. Maar wat voor gesprekken hebben er misschien wel al niet plaatsgevonden, waar we niets van hebben gezien. Het kan natuurlijk nog veel erger, en dat zal denk ik al verschillende malen gebeurt zijn, zonder dat we dat weten.
--
Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben dat de rebellen naar boven komen. Dat viel me maandagavond met nomineren al op. De oudgedienden kwamen zo ontzettend zeker over; totaal niet onder de indruk van het hele gebeuren en ervan overtuigd dat zij zeker niet genomineerd zouden worden. Ik denk dat ze ook vanavond niet echt enthousiast over zullen komen als Rolf weer inbreekt. Nee, met de dag worden ze zekerder en zekerder, totdat de nominatieronde weer over de oude groep van 5 gaat. Pas dan gaat de onzekerheid weer toeslaan.
Het rare van alles is dat ze de stellingen hadden doorgelezen, dus als ze hadden gewild, hadden ze kunnen vragen: Was het misschien de stelling bla bla bla. Dan had Willem hem zeker bevestigd, waarom dat niet zo is gegaan is mij een raadsel.
Nu even kijken hoe Steriel afdruipt, anders is BB helemaal gemanipuleerd!!
Blijdschap kent geen grenzen!
Veronica bedankt!!!
Blij dat ze d'r uit gaat!
Trouwens, Anouk keek nou niet bepaald vrolijk toen ze hoorde dat ze moest blijven...
Doelde ze nou op zichzelf? Mag hopen van niet.
En Steriel kan niet meer lopen en jawel: Ze jankt!!! Dat levert mooie traan-shots op voor Veronica! Wat een zeikwijf zeg met haar: " Ik heb zoveel respect voor jullie!"
Het aantal keren dat ze dat tot nu toe heeft gezegd is: 623
Mag ik een teiltje...als ze het nog een keer durft te zeggen!
Wie heeft er een baantje voor haar?
[Dit bericht is gewijzigd door Ziggy (Datum 11 November 1999).]
quote:
Sabine: Het publiek houd van een lief meisje, dat is gebleken. Doelde ze nou op zichzelf? Mag hopen van niet.
Natuurlijk doelde ze op zich zelf! Een lief meisje wil het publiek erin houden en zij is er uitgestemd en ze weet dat zij een beetje een bitch is! Snap je?? (hoewel ik haar na haar vertrek juist wel weer leuk vind, maar goed).
Hé, maar wat een wijze woorden van BART vanavond! Maar hopen dat Bianca ook heeft gekeken! Ik was het 100% met Bart's uitleg over waarom Nederland Cyrille en niet Anouk er uitgestemd heeft eens.
Toch weer een mooie uitzending! Had ik niet verwacht.... het huilende zusje van Anouk.. awww... mooi televizie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |