abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2008 @ 06:01:49 #1
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59988398
als je bekijkt een mierenhoop, en onderscheid je daar echt verschillen in het mierzijn zelf? Je kan ze allemaal benoemen, maar er is er geen mier die zich onderscheid van de hoop. In de menschenwereld is het anders, maar niet veel anders, voor zelfs een hypothetisch en extraterrestiaal volk dat ooit, of nooit, of al aanwezig is onder ons. Men kan nooit weten, natuurlijk, maar de kans is zeer klein, verwaarloosbaar. ongeveer gelijk de kans dat twee reddingshelicopters elkaar in de haren vliegen in "midair collissions"
neen, van praatjesmakerij kon ik deze okketaaiende stille vennoot niet betichten...of op een op heisterig wijze invulling gevende zijnde aan het beroep al waarin hij blijkens zijn kleding in tewerkgesteld was - c.q. balieclown - dat ook niet, -Eppo-
pi_59988401
he wat?? ik snap je niet
pi_59988404
Hoe weet je dat mieren zich niet onderscheiden? bestudeerd of omdat ze altijd in (hoe heet die shit??) 'kolonies' lopen??
  woensdag 9 juli 2008 @ 06:08:11 #4
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59988411
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 06:04 schreef Aamon het volgende:
Hoe weet je dat mieren zich niet onderscheiden? bestudeerd of omdat ze altijd in (hoe heet die shit??) 'kolonies' lopen??
in het perspectief van een hogere beschaving

wij zien mieren als een diersoort, en daar er onderscheidingen te maken zijn, zullen we het toch altijd zien als mieren. Dus een hogere ontwikkeling dan die van de mens, zal op ons neerkijken gelijk wij doen op mieren. En dus niet een Einstein snel opmerken.
neen, van praatjesmakerij kon ik deze okketaaiende stille vennoot niet betichten...of op een op heisterig wijze invulling gevende zijnde aan het beroep al waarin hij blijkens zijn kleding in tewerkgesteld was - c.q. balieclown - dat ook niet, -Eppo-
pi_59988430
Ah, dus jij denkt dat we bespied worden door een stel hoger intellectuele wezens/krachten. Die ons zien als een kutplaag. Zou best kunnen misschien is de aarde + nog een stuk atmosfeer en ruimte wel zo'n sneeuwbal die je kan schudden..
  woensdag 9 juli 2008 @ 06:32:08 #6
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59988462
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 06:17 schreef Aamon het volgende:
Ah, dus jij denkt dat we bespied worden door een stel hoger intellectuele wezens/krachten. Die ons zien als een kutplaag. Zou best kunnen misschien is de aarde + nog een stuk atmosfeer en ruimte wel zo'n sneeuwbal die je kan schudden..
60 procent van de mensheid voelt zich bespied door een intellectueel wezen dat ons geschapen heeft
pi_59988480
Wat bedoel je met bespied, dat dat wezen hier op deze aarde zit. of zeg maar in het heelal ergens met een telescoop te gluren? Want dat eerste geloof ik niet. Dat 2e is een beetje kort door de bocht. Maar het heelal is voor zover wij weten oneindig, dus hoeveel zou daar wel niet zitten irritante moeilijke onderwerpen van je
  woensdag 9 juli 2008 @ 06:41:53 #8
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59988487
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 06:39 schreef Aamon het volgende:
Wat bedoel je met bespied, dat dat wezen hier op deze aarde zit. of zeg maar in het heelal ergens met een telescoop te gluren? Want dat eerste geloof ik niet. Dat 2e is een beetje kort door de bocht. Maar het heelal is voor zover wij weten oneindig, dus hoeveel zou daar wel niet zitten irritante moeilijke onderwerpen van je

de 11 dimensies zijn nog altijd niet aan ons brein ontsproten in hun volle glorie, en al zijn het er 11 er zijn meer parallele universa waarover een god zijn paraplu vouwen zal.
pi_59988491
Waas.
pi_59988498
Dat is een kwestie van geloven. Studeer jij filosofie met ouderwetse religieliteratuur ofzo? of zit je gewoon alles uit je nek te kletsen over die 11 dimensies en weetikveel waarover allemaal. Want je zegt het alsof het ergens geschreven staat maar ik ben niet into die gekke dingen
  woensdag 9 juli 2008 @ 06:45:35 #11
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59988499
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 06:43 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Waas.

pa? kan je me voor ene avond niet te schandde maken? alst u blieft.
  woensdag 9 juli 2008 @ 06:47:18 #12
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59988504
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 06:45 schreef Aamon het volgende:
Dat is een kwestie van geloven. Studeer jij filosofie met ouderwetse religieliteratuur ofzo? of zit je gewoon alles uit je nek te kletsen over die 11 dimensies en weetikveel waarover allemaal. Want je zegt het alsof het ergens geschreven staat maar ik ben niet into die gekke dingen
dat jij dat weet staat nu voor vast, als ook dat het geschreven staat.....daarmee gelijk je punt ontkrachtende.

hans teeuwen kloon
  woensdag 9 juli 2008 @ 06:48:25 #13
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59988509
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 06:47 schreef EppoHanensnaaier het volgende:

[..]

dat jij dat weet staat nu voor vast, als ook dat het geschreven staat.....daarmee gelijk je punt ontkrachtende.

hans teeuwen kloon
volgens mij geloof jij gewoon in die god enzo, en zit je maar een verhaaltje op te houden uit schaamte.
pi_59988513
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 06:47 schreef EppoHanensnaaier het volgende:

[..]

hans teeuwen kloon
Ik hoefde niks te ontkrachten, want ik stelde een vraag? Waar haal je die wijsheid vandaan
pi_59988515
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 06:48 schreef EppoHanensnaaier het volgende:

[..]

volgens mij geloof jij gewoon in die god enzo, en zit je maar een verhaaltje op te houden uit schaamte.
Sloeg dat op mij? want je quote jezelf
  woensdag 9 juli 2008 @ 06:53:05 #16
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59988517
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 06:49 schreef Aamon het volgende:

[..]

Ik hoefde niks te ontkrachten, want ik stelde een vraag? Waar haal je die wijsheid vandaan
waarheid put je niet, die wordt je ingegeven.

denk daar maar eens over na, niet dat het iets uitmaakt
  woensdag 9 juli 2008 @ 06:54:14 #17
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59988519
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 06:50 schreef Aamon het volgende:

[..]

Sloeg dat op mij? want je quote jezelf
elvis stal van de negers en werd er beroemd mee.
pi_59988526
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 06:53 schreef EppoHanensnaaier het volgende:

[..]

waarheid put je niet, die wordt je ingegeven.

denk daar maar eens over na, niet dat het iets uitmaakt
weet je wat een waarheid is? Ik word helemaal paranoia hier van, jij zit te brabbelen op een manier waar ik geen zak van snap en ondertussen zeg ik maar waar ik denk dat het over gaat.. En daar gaat het in een keer niet over vermoeiend krijg ik ook allemaal ingegeven
pi_59988719
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 06:48 schreef EppoHanensnaaier het volgende:

[..]

Je was alleen vergeten uit te loggen en onder je andere username in te loggen?
pi_59989088
Ga slapen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')