in het perspectief van een hogere beschavingquote:Op woensdag 9 juli 2008 06:04 schreef Aamon het volgende:
Hoe weet je dat mieren zich niet onderscheiden? bestudeerd of omdat ze altijd in (hoe heet die shit??) 'kolonies' lopen??
60 procent van de mensheid voelt zich bespied door een intellectueel wezen dat ons geschapen heeftquote:Op woensdag 9 juli 2008 06:17 schreef Aamon het volgende:
Ah, dus jij denkt dat we bespied worden door een stel hoger intellectuele wezens/krachten. Die ons zien als een kutplaag. Zou best kunnen misschien is de aarde + nog een stuk atmosfeer en ruimte wel zo'n sneeuwbal die je kan schudden..
quote:Op woensdag 9 juli 2008 06:39 schreef Aamon het volgende:
Wat bedoel je met bespied, dat dat wezen hier op deze aarde zit. of zeg maar in het heelal ergens met een telescoop te gluren? Want dat eerste geloof ik niet. Dat 2e is een beetje kort door de bocht. Maar het heelal is voor zover wij weten oneindig, dus hoeveel zou daar wel niet zittenirritante moeilijke onderwerpen van je
quote:
dat jij dat weet staat nu voor vast, als ook dat het geschreven staat.....daarmee gelijk je punt ontkrachtende.quote:Op woensdag 9 juli 2008 06:45 schreef Aamon het volgende:
Dat is een kwestie van geloven. Studeer jij filosofie met ouderwetse religieliteratuur ofzo?of zit je gewoon alles uit je nek te kletsen over die 11 dimensies en weetikveel waarover allemaal. Want je zegt het alsof het ergens geschreven staat
maar ik ben niet into die gekke dingen
volgens mij geloof jij gewoon in die god enzo, en zit je maar een verhaaltje op te houden uit schaamte.quote:Op woensdag 9 juli 2008 06:47 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
dat jij dat weet staat nu voor vast, als ook dat het geschreven staat.....daarmee gelijk je punt ontkrachtende.
hans teeuwen kloon
Ik hoefde niks te ontkrachten, want ik stelde een vraag? Waar haal je die wijsheid vandaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 06:47 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
dat jij dat weet staat nu voor vast, als ook dat het geschreven staat.....daarmee gelijk je punt ontkrachtende.
hans teeuwen kloon
Sloeg dat op mij? want je quote jezelfquote:Op woensdag 9 juli 2008 06:48 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
volgens mij geloof jij gewoon in die god enzo, en zit je maar een verhaaltje op te houden uit schaamte.
waarheid put je niet, die wordt je ingegeven.quote:Op woensdag 9 juli 2008 06:49 schreef Aamon het volgende:
[..]
Ik hoefde niks te ontkrachten, want ik stelde een vraag? Waar haal je die wijsheid vandaan
elvis stal van de negers en werd er beroemd mee.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 06:53 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
waarheid put je niet, die wordt je ingegeven.
denk daar maar eens over na, niet dat het iets uitmaakt
Je was alleen vergeten uit te loggen en onder je andere username in te loggen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 06:48 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
[..]
volgens mij geloof jij gewoon in die god enzo, en zit je maar een verhaaltje op te houden uit schaamte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |