FOK!forum / Klaagbaak / Waar op de curve bevind jij je?
Ofyles2woensdag 9 juli 2008 @ 00:57
Oftewel: de reclame van Fortis die subtiel verwijst naar de economische crisis.

Treffender kan niet!
immortalseanwoensdag 9 juli 2008 @ 00:58
in de pleepot
.
EppoHanensnaaierwoensdag 9 juli 2008 @ 01:11
krijg je dan onderhand niet eens je bekomst van die luchtkastelenverkoperij van al die "nieuwe mens" reclames.
Die Orange en Hi en verzekeringsmaatschappijse volksverlakkerij. Dat zogenaamde 16 miljoen-mensen gevoel dat het bij ons moet oproepen. En dan altijd zo'n zogenaamd diepzinnig lekker in het gehoor liggend, op het leven bezinnend, muziekje. "kijk...dit is mijn vriend Gerald, hij is heel gek op geel...en hij spaart alles wat geel is" NOU EN!!! ????? wat heeft dat nou te maken met het product.
Paaskonijnwoensdag 9 juli 2008 @ 01:30
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 00:58 schreef immortalsean het volgende:
in de pleepot
.
WHAHAHAHAHAH WAT EEN GRAP ALS FIPO, HOE VERZIN JE HET?! !!11eins :D:D:D ::D
DJ_Ryowwoensdag 9 juli 2008 @ 01:51
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 01:11 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
krijg je dan onderhand niet eens je bekomst van die luchtkastelenverkoperij van al die "nieuwe mens" reclames.
Die Orange en Hi en verzekeringsmaatschappijse volksverlakkerij. Dat zogenaamde 16 miljoen-mensen gevoel dat het bij ons moet oproepen. En dan altijd zo'n zogenaamd diepzinnig lekker in het gehoor liggend, op het leven bezinnend, muziekje. "kijk...dit is mijn vriend Gerald, hij is heel gek op geel...en hij spaart alles wat geel is" NOU EN!!! ????? wat heeft dat nou te maken met het product.
vreselijke reclame is dat ja
Nobuwoensdag 9 juli 2008 @ 01:52
Die reclame hadden ze inderdaad fraai getimed, net op het moment dat bekend werd dat ze financieringsproblemen hebben.
Drizzt_DoUrdenwoensdag 9 juli 2008 @ 05:27
Gast welke curve Tief heen, met je dinges!
Shadowlysewoensdag 9 juli 2008 @ 08:34
Wel een goeie grap van Fortis. Hun aandelenkoers is net met 18% oid gekelderd. Ze voelden hem al aankomen zeker
floris.exewoensdag 9 juli 2008 @ 09:01
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 01:11 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
krijg je dan onderhand niet eens je bekomst van die luchtkastelenverkoperij van al die "nieuwe mens" reclames.
Die Orange en Hi en verzekeringsmaatschappijse volksverlakkerij. Dat zogenaamde 16 miljoen-mensen gevoel dat het bij ons moet oproepen. En dan altijd zo'n zogenaamd diepzinnig lekker in het gehoor liggend, op het leven bezinnend, muziekje. "kijk...dit is mijn vriend Gerald, hij is heel gek op geel...en hij spaart alles wat geel is" NOU EN!!! ????? wat heeft dat nou te maken met het product.
Volledig mee eens met jouw gevoel. Het is soms bijna spiritueel beladen hoe ze inspelen op zaken als vriendschap, individualiteit en solidariteit. Ik vind het schrijnend dat dergelijke zaken zo worden gecommercialiseerd. Een telefoon is een telefoon en daar doet een mens mee wat een mens wil. Verwerpelijk hoe de aanbieder probeert de telefoon te vervormen tot één of ander ingrediënt dat de chemie tussen mensen bevordert.
MLFwoensdag 9 juli 2008 @ 09:05
wat een kut reclame is dat zeg
zijn ze het spoor bijster ofzo
Agiathwoensdag 9 juli 2008 @ 09:12
Ik heb echt een hekel aan dat soort 'levensmotto' reclame's.

Je wordt er ook geen steek wijzer van wat die bank nou echt te bieden heeft
Grrrrrrrrwoensdag 9 juli 2008 @ 10:07
Ongelooflijke kutreclame .
Pappie_Culowoensdag 9 juli 2008 @ 10:10
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 00:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Oftewel: de reclame van Fortis die subtiel verwijst naar de economische crisis.

Treffender kan niet!
Ze hebben in Abri's ook een mooie:
quote:
Here today.
Where tomorrow?

Fortis
Hoe verzin je het?
DJKosterwoensdag 9 juli 2008 @ 10:33


Ook zo 1...
Ofyles2woensdag 9 juli 2008 @ 13:30
Hier de gewraakte reclame:

Agiathwoensdag 9 juli 2008 @ 13:41
Reclame doet me een beetje denken aan line-rider
Grrrrrrrrwoensdag 9 juli 2008 @ 16:49
Je moet eens naar de aandelenkoers van Fortis kijken, epic fail 'curvegewijs'
Fhawoensdag 9 juli 2008 @ 16:57
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 09:05 schreef MLF het volgende:
wat een kut reclame is dat zeg
zijn ze het spoor bijster ofzo
ja
Gitankiwoensdag 9 juli 2008 @ 16:57
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:41 schreef Agiath het volgende:
Reclame doet me een beetje denken aan line-rider
Mij ook al

Maar minder aan Fortis. (zeker omdat hun lijn ook wat anders loopt)