gewoon in d'r gezicht swaffelen, dan weet tenminste iedereen dat ze een ongehoorzame hoer is.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:26 schreef deepart het volgende:
Gewoon flink slaan... Wel op het lichaam.. Dat kan je goed bedekken
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik drink dus best wel veel bier (Heineken)
Al zouden ze het poep noemen... Die aardappel slierten zijn gewoon tan2 lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
Dus je noemt me relatie niet serieus? Denk je dat je dat ik een kind van 15 ben ofzo?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:39 schreef remlof het volgende:
Kappen met dat patat/friet geneuzel.
Ontopic: zeg je vriendin dat ze er maar beter vast aan kan wennen, als je eenmaal een serieuze relatie hebt ga je pas echt zuipen
Amen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:30 schreef cerror het volgende:
Wat een kutwijf.
Mannen zijn geboren om te zuipen. Al sinds de middeleeuwen.
Inderdaad, het enige wat een serieuze relatie nog leuk houdt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:39 schreef remlof het volgende:
Ontopic: zeg je vriendin dat ze er maar beter vast aan kan wennen, als je eenmaal een serieuze relatie hebt ga je pas echt zuipen
Die hebben we al gehad in de FIPO.. Bier huilie's.. Een echte vent drinkt alles wat bier genoemt wordquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:45 schreef Game_Error het volgende:
dat je Hineken durft te noemen ok, maar Bavaria, kom op zeg, waar is je smaak gebleven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |