67 kilo bij 1.92quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Shit, dan verander ik binnenkort waarschijnlijk in een potje Yoodles.
[ afbeelding ]
[..]
Zo ook cillit bang, aangeprezen door Barry Scott
[..]
[..]
Geez, net even op de weegschaal gesprongen. Net geen 100![]()
Met 1.92m volgens het voedingscentrum dus wel een stukje te zwaar. Maargoed het voedingscentrum denkt ook dat 67 kilo voor mij nog binnen de noemer gezond gewicht valt. Dat is een tijd geleden zeg![]()
Scheelt bij mij overigens ook echt heel erg, heb afgelopen maanden veel thuis gezeten, studeren. Dan beweeg je al gauw minder, en ga je meer zitten snaaien. Draai nu erg drukke werkweken van bijna 60 uur, en dan kan het zomaar eens een stuk schelen over een tijdje.
Red: congrats.
Zo.. ik ben weer bij.
Friends box heb ik ook, verder nog een paar seizoenen 24quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:19 schreef MaJo het volgende:
Net trouwens Desperate Housewives seizoen 3 deel 1 gekochtMijn collectie series ziet er nu als volgt uit:
Desperate Housewives seizoen 1 + seizoen 3, deel 1
Friends seizoen 1 - 10
Sex and the City seizoen 1 - 6
Cold Feet seizoen 1 - 5
Green Wing seizoen 1
The Young Ones seizoen 1 + 2
Bottom seizoen 1
Little Britain seizoen 1
Ik ga weer eens series kopen de komende tijdNu eerst op zoek naar DH seizoen 2. Heb seizoen 3 nooit gezien dus weet wel wat ik ga kijken vanavond
Ik zag vandaag opeens Familie Knots op TV...dát is pas wat voor de retro avondquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:19 schreef MaJo het volgende:
Net trouwens Desperate Housewives seizoen 3 deel 1 gekochtMijn collectie series ziet er nu als volgt uit:
Desperate Housewives seizoen 1 + seizoen 3, deel 1
Friends seizoen 1 - 10
Sex and the City seizoen 1 - 6
Cold Feet seizoen 1 - 5
Green Wing seizoen 1
The Young Ones seizoen 1 + 2
Bottom seizoen 1
Little Britain seizoen 1
Ik ga weer eens series kopen de komende tijdNu eerst op zoek naar DH seizoen 2. Heb seizoen 3 nooit gezien dus weet wel wat ik ga kijken vanavond
Dat had ik ookquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:58 schreef wyccie het volgende:
Mijn moeder was wel onder de indruk. Na het zien van zo'n Amazing Discoveries-aflevering mocht ik zo'n haarding kopen bij de drogisterij. Ik weet niet hoe het heet, maar het was een ding van velours met een gat in het midden, de binnenkant was ijzerdraad. Daarmee kon je je staart dan 'omrollen'. Lastig te beschrijven.
Bij mij zit er ook altijd veel verschil tussen, tot 3 kilo. Alleen voel ik me prettig bij het minst en dik bij het meestquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:38 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een jojo.![]()
Maandagavond voelde ik me zwaar, ging me wegen. En ja hoor, 56,5 kilo. (Gegeten, met kleren aan.)
Vanochtend voelde ik me licht, ging me wegen. En ja hoor, 53,7 kilo. (Nog niet gegeten, zonder kleren.)
Ik snap dan ook nooit dat mensen zeggen dat ze al zijn aangekomen als ze een kilo meer wegen.
Bij mij scheelt dat al per dag(deel), per outfit, per maaltijd en per toiletbezoek.
Ik zou kunnen gaan trollen in een pro-anatopic, ware het niet dat 53 kilo immens zwaar is voor die gekken.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:57 schreef Soempie het volgende:
Oja, en Lola is schijtirritant 's nachts. Ze weet hoe ze op de hoogslaper moet komen (Neo heeft gelukkig nog geen idee/ is te lomp om omhoog te klimmen). Dus sinds 2 nachten wordt er met regelmaat in tenen gebeten en over ons heen gerend.
Is ook bijna onmogelijk. Wij hebben zo'n weegschaal thuis die ook je vetpercentage aangeeft. Mn moeder was in de overtuiging dat dat nauwkeurig is.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:35 schreef Nembrionic het volgende:
BMI is trouwens niet echt enorm betrouwbaar aangezien het geen rekening houdt met vetpercentages en spiermassas.
Maar hier maak jij een denkfout dus, niet je moeder.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is ook bijna onmogelijk. Wij hebben zo'n weegschaal thuis die ook je vetpercentage aangeeft. Mn moeder was in de overtuiging dat dat nauwkeurig is.
k heb haar het tegendeel bewezen door op dat ding te gaan staan, vetpercentage genoteerd. Vervolgens 1 liter water naar binnen gegooid, en uiteraard was ik daarna 1 kilo zwaarder, maar het vetpercentage klopte daarna niet meer uiteraard![]()
Misschien dat zoiets alleen enigzins nauwkeurig is op een lege maag ofzo, maar echt kloppen kan het nooit lijkt me.
quote:
muf en beschimmeld?quote:
ik heb niks met schimmelkaasquote:
Dit zijn dan ook de dingen die ik echt in mijn bezit hebquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Friends box heb ik ook, verder nog een paar seizoenen 24
en verder echt een shitload aan aan andere series.. maar niet via de officiele wegen verkregen
Misschien dat ik met de komst van een bluray speler hier wel weer schijfjes ga kopen, vooralsnog download ik het wel
Pfoe, waar zal ik eens beginnenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit zijn dan ook de dingen die ik echt in mijn bezit hebAnders kun je er nog alle seizoenen LOST, Heroes, Veronica Mars, Grey's Anatomy, House en How I met your Mother aan toevoegen
Oh ja Prison Break had ik ook, maar daar ben ik na seizoen 2 zo hard op afgeknaptquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pfoe, waar zal ik eens beginnen
Eerste 10 seizoenen simpsons
eerste ? seizoenen southpark (stuk of 6)
alles van lost
alles van prisonbreak
alles van 24
alles van x-files
? seizoenen heroes (2 volgens mij)
2 seizoenen mcgyver![]()
een berg seizoenen wie is de mol
alles van californication (is maar 1 seizoen volgens mij)
3 ? seizoenen house
... en dan heb ik nog ergens een kast staan...
Maar op 24, prison break en lost na moet ik zo'n beetje alles nog kijken. Iemand zin in een marathonnetje van 3 weken ?![]()
Ik heb er sinds vandaag een 750Gb bijquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:36 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net via een vriend een 500Gb harde schijf bestelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |