Het zijn meer Windows- en partitiespelletjes waar ik mee bezig ben.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:27 schreef wyccie het volgende:
Sudoku op de pc?
Ik doe vaak spelletjes van Yahoo. Lekker verslavend.
Inkball? Die heb ik nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:23 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben ook gek op de Windows spelletjes. Spider Solitaire en Inkball
quote:(Curb) don't worry no trees were harmed in the search for my glasses, toes were stubbed and lives were lost...but all tress are fine
Nah, voorlopig hoef ik alleen maar m'n bandenlichters te vinden. Die natuurlijk niet in het plaksetje zitten, maar ergens rondzwervenquote:
Niet zo optimistisch, de hebbes ging alleen over de bandenlichters. Het vervangen van de band moet nog gebeurenquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:39 schreef Etcetera het volgende:
ik doelde ook op die bandenlichtersdie moet je bij je plaksetje bewaren
dan weet je tenminste zeker dat de banden niet meer gaten hebben als je klaar bent met plakkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
ik heb laatst m'n fiets naar de fietsenmaker gebracht, zodat hij hem kon plakken.
Zou kunnen, zou kunnen..als je een slaaf in huis hebt die je aan wil sporenquote:
Goed idee.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou kunnen, zou kunnen..als je een slaaf in huis hebt die je aan wil sporen
Nee, om de achterband (binnen EN buiten) te vervangen. Om dat te kunnen doen moet het achterwiel er een stukje uit, en daar had ik geweld voor nodig. Al heb ik net wel een hamer gebruikt om het spatbord weer wat rechter te maken...quote:
Huisgenoten zouden het niet altijd even goed waarderen. En als ik m'n fiets eerst drie trappen op had moeten slepen zou ik het buiten geprobeerd hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |