Dit hoort wel bij onze old skool tv avondquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij/over Holly vind ik 'm eng
Maar dit is inderdaad het soort bagger waar we mee opgescheept zaten in de nacht en als je thuis kwam.
Ook de handwerkkoningin is dubieus
Oh echtquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit hoort wel bij onze old skool tv avond
Mijn broer was trouwens een beetje teleurgesteld, hij dacht op de een of andere manier dat we dat gister zouden hebben
Jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh echt
Keek die even mooi op z'n neus
Maar daar is het inderdaad wel heel gaaf voor
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jahoe hij erbij kwam, geen idee
Ik heb echt zin in die avond
Feli met het jojo-zijn. Mag ik vragen hoe lang je bent? Want als ik 53 kilo zou wegen, zou ik ZWAAR ondergewicht hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:38 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een jojo.![]()
Maandagavond voelde ik me zwaar, ging me wegen. En ja hoor, 56,5 kilo. (Gegeten, met kleren aan.)
Vanochtend voelde ik me licht, ging me wegen. En ja hoor, 53,7 kilo. (Nog niet gegeten, zonder kleren.)
Ik snap dan ook nooit dat mensen zeggen dat ze al zijn aangekomen als ze een kilo meer wegen.
Bij mij scheelt dat al per dag(deel), per outfit, per maaltijd en per toiletbezoek.
Ik zou kunnen gaan trollen in een pro-anatopic, ware het niet dat 53 kilo immens zwaar is voor die gekken.
Hey ik ookquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Feli met het jojo-zijn. Mag ik vragen hoe lang je bent? Want als ik 53 kilo zou wegen, zou ik ZWAAR ondergewicht hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |