Ik bewaar mijn sd-kaarten als ze vol zijn en koop nieuwe.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:15 schreef Etcetera het volgende:
Klopt, maar als je pc helemaal aan gort gaat, dan ben je al je foto's/programma's/documenten kwijt
Precies... ik maakte nu voor het klonen van die schijf van mn ouders een uitzondering... maar dat had ik niet moeten doenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Norton
serieus, er komt NOOIT meer iets van dat schijtbedrijf op mijn pc. Wat een bagger is dat zeg
ook een tactiekquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn sd-kaarten als ze vol zijn en koop nieuwe.![]()
De documenten zijn wel sneller op cd te branden.
ik denk dat degene wiens pc onder water heeft gestaan daar anders over denktquote:En pc's gaan bij mij nooit helemaal aan gort. Ze worden alleen godsgruwelijk irritant.
Als het echt een hardwarematig probleem is dan heb je tegenwoordig een redelijke kans dat je (ookal is je garantie vervallen) er mee terug kan en dat er wat aan gedaan wordt ja.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goede tip. Er zit zo'n garantiezegel op de zijkant, maar de pc is al meer dan een jaar oud. Dus hij mag wel open.
Maar zelfs zonder garantie kan ik ermee terug? (Als ik de bon nou maar had.)
Ik denk dat als het dit weer blijft jij op campzone ook wel een paraplu mee mag nemen voor je dure spullenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:21 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat degene wiens pc onder water heeft gestaan daar anders over denkt
ik neem nooit een plu mee naar CZquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat als het dit weer blijft jij op campzone ook wel een paraplu mee mag nemen voor je dure spullen
Eens, ik ben van Ghost naar Acronis True Image overgestapt. Werkt primaquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
Vroeger...
was norton ghost het enige goede programma van symantec.
Tegenwoordig hebben ze die ook al kut weten te maken.
Baby gecremeerdquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:24 schreef Etcetera het volgende:
sheep, ik denk niet dat je met linux moet komen aanzetten hoor
oke, wie spot de fout?
[ afbeelding ]
Wat moeten ze kosten?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pssst.. kopen ? Er komen er twee beschikbaar
Hee.. shit.. daar had ik laatst nog eens een gratis key voor op laten sturen (legaal.. stond iets in de PCM ofzo).quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Eens, ik ben van Ghost naar Acronis True Image overgestapt. Werkt prima
Ubuntu is Linux. Daar waag ik me niet aan. Ik zou in paniek raken als ik niet meer terug kan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:22 schreef Supersheep het volgende:
Simpelweg Ubuntu of Knoppix downloaden,
Geen idee of dit als lastig klinkt voor je maar dat valt wel mee.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
verASSING moet verrassing zijn.
toppersquote:
Ehm... klopt het als ik denk dat de scheiding DAMES - HEREN bij de toiletten niet echt strikt was ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:32 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom op CampZone 2007. Door de bezoekers op een gegeven moment omgedoop tot 'SwampZone' en 'Campzone aan zee'
op een gegeven moment kijk je niet meer zo nauwquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm... klopt het als ik denk dat de scheiding DAMES - HEREN bij de toiletten niet echt strikt was ?
Dubieuze foto als je het zo bekijkt namelijk
Ik heb het puur over het op laten starten vanaf cd, er gebeurt dus niks op je harde schijfquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ubuntu is Linux. Daar waag ik me niet aan. Ik zou in paniek raken als ik niet meer terug kan.
Ja, lastig dus.
Als het twee vrouwen waren geweest was de foto vast wel scherp geweest.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:41 schreef Etcetera het volgende:![]()
dit was zo prachtig
het was midden in de nacht, droog (voor de verandering) en wat doe je dan?
juist. modderworstelen
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet ik voor jou de bekende Lowlands foto hier nu plaatsen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als het twee vrouwen waren geweest was de foto vast wel scherp geweest.
Ehm. huh? Heb ik wat gemist ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik voor jou de bekende Lowlands foto hier nu plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |