sata, vooral met oog op de toekomst.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:42 schreef Etcetera het volgende:
sata of ide?
Wat een toeval.. ben nu bezig voor de pc van mn ouders een nieuwe door mij afgedankte 160 gb schijf in te bouwen. Ze hadden slechts 20quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:36 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net via een vriend een 500Gb harde schijf bestelt
* jaloersquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
sata, vooral met oog op de toekomst.
20quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een toeval.. ben nu bezig voor de pc van mn ouders een nieuwe door mij afgedankte 160 gb schijf in te bouwen. Ze hadden slechts 20
Hardeschijven computer onderdelen koop je niet op de toekomst gericht, na 3 jaar zijn ze toch te klein/te traag/waardeloos in verhouding tot wat er op dat moment isquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
sata, vooral met oog op de toekomst.
Mja.. vrij sneu idd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* jaloers
ik draai nog op ide, die schijven zijn echt duurder![]()
[..]
20![]()
![]()
ik heb een 20Gb schijf waar alleen windows op draait
hmm sata gaat nog wel een tijdje mee hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hardeschijven computer onderdelen koop je niet op de toekomst gericht, na 3 jaar zijn ze toch te klein/te traag/waardeloos in verhouding tot wat er op dat moment is![]()
Dit is de toekomst. Mooi spul, nu nog wat te duur alleen.
ik heb een 160 gb schijf waar ik vooral programma's en spellen op heb staan, en compleet NCIS met wat andere delen van andere series. die 500 gaat vrij snel volkomen met series en films en spellenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:57 schreef wyccie het volgende:
Komt die 750 gig nou ook echt helemaal vol? Omdat jullie de pc volstoppen met series?
Ik heb aan een 4 gig wel genoeg. Heb er wel meer, maar dat krijg ik niet vol. Misschien als ik meer en grotere foto's maak.
verschil moet er wezenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja.. vrij sneu idd.
Zeker als je bedenkt dat ik momenteel twijfel of ik binnenkort 3x 640 gb of 4x 640gb ga bestellen
Begin eens een mp3 collectie. MM heeft er als het goed is nu ook een berg als ie al zn cd's al heeft overgezetquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:57 schreef wyccie het volgende:
Komt die 750 gig nou ook echt helemaal vol? Omdat jullie de pc volstoppen met series?
Ik heb aan een 4 gig wel genoeg. Heb er wel meer, maar dat krijg ik niet vol. Misschien als ik meer en grotere foto's maak.
misschien is het tijd voor een frisse herinstallatie? Doet vaak wonderenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef wyccie het volgende:
Ik ruil liever 100 gig in voor een stabielere pc. Ik moet kutding wel 5 keer per dag herlaarzen omdat het vastloopt.
Dat is dan het verschil.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
Begin eens een mp3 collectie. MM heeft er als het goed is nu ook een berg als ie al zn cd's al heeft overgezet
M'n mobo ondersteund ook geen Sata maar heb er een pci-controller voor. Ondersteund helaas alleen geen S.M.A.R.T. dus het kan zijn dat ik niet op tijd zie dat m'n schijf het gaat begeven. Maar als er met deze nieuwe schijf niets mis is en 'ie dus gewoon jaren meegaat heb ik tegen de tijd dat er door slijtage wat mee kan gebeuren vast wel een nieuwe pc.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* jaloers
ik draai nog op ide, die schijven zijn echt duurder![]()
Dan moet ik zeker weer van alles backuppen. Geen idee hoe dat moet, durf het niet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:04 schreef Etcetera het volgende:
misschien is het tijd voor een frisse herinstallatie? Doet vaak wonderen
Haal de zijkant eens van je pc af en kijk of er troep uit die busjes komt of dat ze bol staan (klik) (klik).quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef wyccie het volgende:
Ik ruil liever 100 gig in voor een stabielere pc. Ik moet kutding wel 5 keer per dag herlaarzen omdat het vastloopt.
valt an sich wel meequote:Op woensdag 9 juli 2008 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker weer van alles backuppen. Geen idee hoe dat moet, durf het niet.
Die nieuwe harde schijf gaat nog minimaal 5 jaar mee als 'ie netjes heel blijft.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hardeschijven computer onderdelen koop je niet op de toekomst gericht, na 3 jaar zijn ze toch te klein/te traag/waardeloos in verhouding tot wat er op dat moment is![]()
Dit is de toekomst. Mooi spul, nu nog wat te duur alleen.
vooral aangezien je tegenwoordig al terrabyte schijven hebtquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die nieuwe harde schijf gaat nog minimaal 5 jaar mee als 'ie netjes heel blijft.
En die solid state schijfjes lijken inderdaad de toekomst maar dan moeten ze nog wel eerst flink goedkoper worden en meer opslagcapaciteit krijgen.
Goede tip. Er zit zo'n garantiezegel op de zijkant, maar de pc is al meer dan een jaar oud. Dus hij mag wel open.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
Haal de zijkant eens van je pc af en kijk of er troep uit die busjes komt of dat ze bol staan (klik) (klik).
Kom ik op mn werk ERG vaak tegen bij dergelijke klachten...
als dat het geval is zou ik -direct- even terug gaan naar de plaats van aanschaf overigens.
Dat kost me een boel tijd! Wel alles origineel gelukkig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:09 schreef Etcetera het volgende:
valt an sich wel meede foto's die je hebt kun je op cd branden. de programma's die je hebt, als je ze legaal hebt moet je vast en zeker de installatie cd's nog hebben. heb je ze illegaal, dan kun je ze downloaden
documenten kun je ook branden, maar die kun je eventueel ook op een usb stick zetten. dat zou met foto's ook kunnen maar foto's nemen vaak meer ruimte in
klopt, maar als je pc helemaal aan gort gaat, dan ben je al je foto's/programma's/documenten kwijtquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
Dat kost me een boel tijd! Wel alles origineel gelukkig.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:13 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven de 1TB bereikt trouwens
Nortonquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
Vroeger...
was norton ghost het enige goede programma van symantec.
Tegenwoordig hebben ze die ook al kut weten te maken.
*trash*
Weer 450 mb vrij. Eens zien of ik de floppy variant nog heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |