Ga je ook met jezelf naar bed?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:04 schreef padlarf het volgende:
Ik weet hoe je je voelt deepart.
Ik ben ook verliefd op mij
Jup..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:05 schreef IHVK het volgende:
Is het wederzijds?
Heul nie, het is een verkapt ik-ben-zo-aantrekkelijk-dat-ik-zelfs-niet-single-kan-blijven-als-ik-dat-wil topic!quote:
Als we naar de wereld bevolking kijken heeft 50% een vriend/vriendin..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:06 schreef Robsterr het volgende:
Verkapt ik-heb-een-vriendin topique
Wat een treurigheid op de klaagbaak vanavond..
Misschien ben je wel een toffe gozer.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:07 schreef deepart het volgende:
[..]
Jup..
Anders was er niks aan de hand geweest... Gewoon een avond lamzuipen en dan was het over..
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:07 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Heul nie, het is een verkapt ik-ben-zo-aantrekkelijk-dat-ik-zelfs-niet-single-kan-blijven-als-ik-dat-wil topic!
We hoeven niet over politiek te praten... Vriendquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Misschien ben je wel een toffe gozer.
Jammer van dat rechtse..
Ja man!!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:08 schreef Robsterr het volgende:
Internetheld
MEt je geert wilders plaatje.
Heb je een webcam?quote:
Zware dag gehad?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:14 schreef Robsterr het volgende:
Gaylord.. je mag idd wel vrezen voor de integriteit van je aars
Darkroomridder.
Ik wel.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:17 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Ik wel.
Jij waarschijnlijk niet. Werkloze linkse kuthippie. Je hebt waarschijnlijk de hele dag in je kraakpand rondgehangen
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:14 schreef Robsterr het volgende:
Gaylord.. je mag idd wel vrezen voor de integriteit van je aars
Darkroomridder.
Leukste post van vandaagquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:17 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Ik wel.
Jij waarschijnlijk niet. Werkloze linkse kuthippie. Je hebt waarschijnlijk de hele dag in je kraakpand rondgehangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |