abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218776
Er is wat onenigheid bij welke vraag het antwoord 'dat spreekt voor zich' hoorde. Volgens mij niet bij de vraag over Sabine's en Bart's liefdesnacht. Het antwoord daar op (bart en sabine hebben iets gedaan onder de dekens wellicht kan je later zelf vragen wat)lijkt namelijk pas met vertraging te zijn verschenen. Anders heb ik weer geen verklaring voor dat statement van Romer Heeft iemand daar een idee over?

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 12 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 13 november 1999 @ 03:08:00 #27
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_218777
Jawel, dat hoort bij: " nee de week opdracht blijft dan gewoon staan zolang dat redelijkerwijze haalbaar blijft, dat spreekt voor zich."

Dat was in antwoord op de vraag:

<Noes> Als iemand dusdanig gewond is en daardoor de weekopdracht in gevaar komt passen jullie dan de regels daarvoor aan

Bert.

I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
pi_218778
Thx, Kanga. Ik heb het verwerkt. Ik heb gelijk maar die foute vraag over homo's en Marokkanen uit de bewerkte versie verwijderd. Ik kan me voorstellen dat PR daar geen antwoord op wilde geven.

Grappig hoe zo'n chat tot misverstanden kan leiden. Bart van der Put in het Parool dacht dat het antwoord 'dat spreekt voor zich' sloeg op de vraag of PR spijt had van de uitzending van Bart en Sabine's liefdesnacht.

( http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001551.html )

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_218779
Kangoo & Hunter: toppertje!!!!
Thanx a lot voor de moeite, heb het met veel plezier gelezen.
*** I have this condition ***
pi_218780
Ik zie dat Eyenet ( http://home.wanadoo.nl/goodyman/home.htm ) nu ook onze versie van het verslag heeft overgenomen. Zouden ze bij BB niet weten dat het gebruikelijk is om na een chat ook een officieel verslag te publiceren? Lijkt me wel grappig om te zien of PR bij nader inzien nog aanvullingen of correcties laat aanbrengen.

maandag 15 november 1999 @ 14:43:00 #31
374 beelzebub
master of disaster
pi_218781
quote:

<Paul_Romer> we hebben 100 weekopdrachten van tevoren bedacht maar we bedenken ook nieuwe tussendoor, meestal gebruiken we die

Jajaja Ga jij daar maar 100 WEKEN zitten Paultje...........
Of zouden ze de deur gewoon op slot houden na 108 dagen?

pi_218782

Artikel op BN/De Stem Online dd 16 november 1999.
Foutjes
Door Cees Maas

Er gaat nog weleens wat mis bij het produceren van de BB-uitzendingen. Fouten en foutjes komen voor en Veronica zelf doet er niet kinderachtig over en erkent ze (meestal) ook.
Soms is het geen fout, maar een doelbewuste poging om de kijkers te besodemieteren. Ook dat erkent Veronica, maar alleen desgevraagd en achteraf. Een dikke fout was natuurlijk de microfoon die per ongeluk open stond, waardoor de bewoners hoorden dat ze een 'stelletje eikels' werden genoemd door iemand van de redactie. Een foutje was die keer dat televisiekijkend Nederland live Anouk op de wc zag zitten. Een grove schending van de afgesproken privacy-regels, vonden sommigen.
Paul Römer, de producer van Endemol, gaf onlangs in een chatsessie (een babbelbox) op de Veronica-site op internet toe dat het hier een 'schakelfout' van de regie betrof. "Het duurde 1,2 seconde, maar het had niet mogen gebeuren", aldus Römer.
Iets anders is manipulatie. Je kijkt naar een BB-uitzending waaronder in grote letters 'live' staat, terwijl het geen live-uitzending is, maar gemonteerde en eerder opgenomen beelden. Het betrof de openingsaflevering. Paul Römer werd hiermee geconfronteerd in dezelfde chatsessie en antwoordde zo: "We wilden het live-gevoel hebben. Oorspronkelijk zou het programma ook live zijn, door technische redenen hebben we besloten het een dag eerder op te nemen, maar wel het live-gevoel te behouden. De titel was fout en niet nodig geweest, jammer."

pi_218783

Op 17/11/99 om 00:00 u is het chat-verslag ook op de BB-site verschenen (lekker vlotjes ). Ik zie weinig afwijkingen van de door ons geplaatste versie (maar het is wel iets minder uitgebreid).

Eén vraag lijkt sterk aangepast te zijn aan het antwoord:

- Hebben Bart en Sabine nou wat gedaan of niet?
- Bart en Sabine hebben iets gedaan onder de dekens, wellicht kan je later zelf vragen wat.

De 'spreekt voor zich' opmerking is niet meer terug te vinden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')