Dat moet je deze even downloaden: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466&displaylang=enquote:
Vorig jaar was ie er volgens mij voor het eerst, ik weer dus niet of ie er dit jaar weer is. Zat in het theatergedeelte vlak bij pestiest (heet dat dit jaar ook weer zo?)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:46 schreef -skippybal- het volgende:
Wie weet trouwens waar die kappert zit? Kon ik vorig jaar niet vinden
Misschien wel even wat toffe dingen er laten doen
Niet gezien, wel een tatoeerder, misschien dat ze daar ook piercen. Maar wil je dat echt op een festival laten doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:35 schreef Juicyhil het volgende:
Is er trouwens ook een piercingboer aanwezig? Wil nl. misschien een lippiercing nemen
Activeer je pm ff en stuur je tel nummer even naar mijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:19 schreef Professor_Kuboctaeder het volgende:
Hey mensen!
Kan ik me nog aanmelden voor de meet?
Grtz,
Jeff
Op Balaton Sound mocht het niet, het is dezelfde organisatie dus het lijkt me van niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef Lethe het volgende:
Mocht je nou zelf alcohol meenemen het campingterrein op?
Hmm oke, thanks. Wel wat gekocht, neem het wel mee, en anders is het jammerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op Balaton Sound mocht het niet, het is dezelfde organisatie dus het lijkt me van niet.
Sla maar niet teveel in, als ze het in beslag nemen is het zonde.
Ze controleren er wel goe.d
Heel veel plezier alvast! Ik zie je daar welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:09 schreef Lethe het volgende:
[..]
Hmm oke, thanks. Wel wat gekocht, neem het wel mee, en anders is het jammer
Morgen
Trouwens, ik zat net om 5 uur al te denken aan de eerste groep Sziget-gangers die vertrokken zijn vanaf Amsterdam CS. Ze moeten als het goed is nu ergens bij Arnhem zijn...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:51 schreef dreamaniac het volgende:
ik vertrek over een uur naar Boedapest!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |