ik zal eens kijken naar dat plitvice met de jongens, als het op de weg ligt is het wellicht mogelijk. Over ljubljana, ik ben daar ooit eens een week met de middelbare school geweest en dat stadje heeft mn hart gewonnenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:36 schreef botar het volgende:
[..]
Ik zit nu in Belgrado wat best cool is.. Maar als je tijd enzo hebt om Ljubljana aan te doen kan ik je dit zeker aanraden. Ik ben er net een paar dagen weg en ik mis die stad nu al. Heb er echt relaxte dagen gehad.
enne als je naar Kroatie gaat, vergeet Plitvice niet. Het is echt te mooi daar...
Ik geloof dat het vorig jaar ergens tussen de 2.50 en 3 euro lag. Weet het niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:12 schreef n0r het volgende:
en accijns op tabak, ligt lager daar neem ik aan?
Ik vertrek morgen
Misschien maken ze wel een OS tent.. kunne we om een uurtje of 6 nog ff de zwemfinales meepakkequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:45 schreef maok het volgende:
[..]
Er is wel gratis internet in de internet tent
590 Forint voor een normaal pakje Marlboroquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik geloof dat het vorig jaar ergens tussen de 2.50 en 3 euro lag. Weet het niet helemaal zeker.
Maar dat zal ook wel duurder zijn geworden daar, met dank aan de EU
Thanks !quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:20 schreef Juicyhil het volgende:
En de mensen die zich voor de meet hebben opgegeven, hebben pm.
quote:Roken
Roken is niet meer toegestaan op CityNightLine.
Uit het raam hangenquote:
ik ga voor je duimen!!!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:08 schreef Bellah het volgende:
Ik heb zo'n zinnnn! Ik heb vrijdag nog een hertentamen, dus daar zit ik maar voor te blokken... Als ik 'm haal, heb ik Sziget dubbel en dwars verdiend
God heeft nog niet gereageerd in dit topic hoor. Misschien later, maar denk het niet...quote:
Heb je Word 2007?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:18 schreef Lethe het volgende:
[..]
Het lukt me niet om dit te openen... tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |