Zit je trouwens nog steeds alleen in de trein volgende week?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:52 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand een site waar je de waterstanden van de Donau kan bekijken?
Ik wil namelijk weer bij een strandje staan, tussen de bomen. Heerlijke plaats was dat vorig jaar. Geen last van de hitte en na het wakker worden even uitbrakken bij het water en lekker wassen in die stinkrivier.
Alleen was er toen ook plots een dikke stijging van het water waardoor sommige tenten een driekwart onder water stonden
Puik planquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zit je trouwens nog steeds alleen in de trein volgende week?
Heb je dan zin om een biertje te komen drinken @ my seat?
Ik hoop van wel, 18 uur zonder. That will kill mequote:Op maandag 4 augustus 2008 13:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Puik plan[ afbeelding ]
Zouden er rookgedeeltes zijn in die trein?
hoorde vanochtend dat de auto die we geregeld hebben ook totaal niet aantrekkelijk is voor welke dieven dan ook, als je hem van binnen stript van waardevolle spulletjesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:27 schreef Eirick het volgende:
Wij zijn er klaar voor. De 8e/9e vertrekken we.
Mocht iemand dit barrel tegenkomen, in Praag, Krakow of Budapest, kom een glaasje vodka pakken.
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld, op Balaton Sound hadden ze zelf een hele grote tent voor alleen Marlboroquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:11 schreef m-niki het volgende:
ow en ik ben een keer eerder geweest, maar ben totaal vergeten of je er sigaretten kon kopen...wel toch??? (staat me iets van bij dat ze speciale minikraampjes hebben voor rookwaar waar je ook gratis hebbedingetjes kon krijgen? heb ik dat gedroomd of is dat echt zo?)
Klinkt leuk. Vergeet niet dat je sinds dit jaar een wegenvignet nodig hebt in Slovenië. (of gaan jullie niet met de auto?)quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:58 schreef releaze het volgende:
Nou héhé. Gisteren met de jongens om de tafel om de reis en stops te besprekenWat een theekransje, die kerels bij elkaar! En knopen doorhakken, ho maar.
8-9 vertrek
9 aankomst balatonmeer
10 dag balatonmeer, lekker zwemmen!
11 aankomst sziget / budapest
12 day 0 - sziget / budapest
13-18 sziget
18 richting Kroatie
19-20-21-22 Nog niet geplandWe willen zwemmen in de azuurblauwe zee daar, perhaps richting Ljubljana op de terugweg.
23-24 naar huis
25 School
Goed om te weten van dat vignet, ff zo de prijs opzoeken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:00 schreef maok het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Vergeet niet dat je sinds dit jaar een wegenvignet nodig hebt in Slovenië. (of gaan jullie niet met de auto?)
quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:44 schreef releaze het volgende:
[..]
Goed om te weten van dat vignet, ff zo de prijs opzoeken.thanks!
bronquote:Type of vignette and prices:
yearly vignette for vehicles with the permissible maximum weight of 3,500 kg*: 55 EUR
half-yearly vignette for with the permissible maximum weigh to 3,500 kg**: 35 EUR
yearly vignette for motorcycles*: 27,50 EUR
half-yearly vignette for motorcycles**: 17,50 EUR
* Yearly vignette for the current year will be valid from 1 December of the previous year to 31 January of the next year (total of 14 months).
** Half-yearly will be valid for six months following the day of its purchase.
Wat ga je allemaal mee nemenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net ff een 70liter backpacktas gekocht. Zin in
!
Wij gaan nog door (als in 14 dagen in totaal op vakantie)quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:06 schreef maok het volgende:
Wat ga je allemaal mee nemenIk had vorig jaar genoeg aan 55L en daar zat een complete tent in.
das wel balen. ook nog een vignet voor oostenrijk op de ruit.. Ach, aan de andere kant, wel gezellig die stickersquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef maok het volgende:
[..]
[..]
bron
Je moet dus minimaal een voor een half jaar kopen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
Kun je eigenlijk een beetje zwemmen in de Donau?
Ik ben net in Kroatië geweest en inderdaad geen enkele keer een trui nodig gehad daar (tot 's avonds laat in hempje op terras). Maar op Sziget is 's avonds een vest of trui wel lekker.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:15 schreef releaze het volgende:
[..]
das wel balen. ook nog een vignet voor oostenrijk op de ruit.. Ach, aan de andere kant, wel gezellig die stickersEn we delen de kosten door 4, dus dat is ook goed te doen.
Ik ga alleen maar zomerkleren meenemen, een spijkerbroek en 2 truien/vesten. Ik heb begrepen dat het in kroatie zo'n 35 graden is en in hongarije ook lekker weer, dus jurkjes rokjes alom. Ik verwacht qua kleding ed niet veel kwijt te zijn. Vriend en ik flikkeren alles in 1 backpack. We hopen dat we met zn 4en wel genoeg kofferbakruimte hebben, een dakkoffer kopen is zo'n 280¤ en huren is ook vrij prijzig, mja het gaat dus net wel of net niet met de ruimte.... (skoda octavia sw)
Oehhh,quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Schijnt wel de meest vervuilde rivier van Europa te zijn, maar ach.
We moeten ook nog eens kijken waar we de auto daar kwijt kunnen. Het liefst zo dicht mogelijk bij het festivalterrein uiteraard, zo'n parkeerterrein zou ideaal zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:11 schreef m-niki het volgende:
[..]
hoorde vanochtend dat de auto die we geregeld hebben ook totaal niet aantrekkelijk is voor welke dieven dan ook, als je hem van binnen stript van waardevolle spulletjes![]()
we moeten dus parkeren in de buurt van het terrein en nu lees ik dat er speciale Sziget terreintjes zijn waar je kunt parkeren, dat er plattegrondjes worden uitgedeeld zodra je de stad binnenkomt en dat je er voor zo'n 60 euro de hele week kunt parkeren (min of meer bewaakt).
Ook werd er ergens een tip gegeven om op de supermarktparkeerplaats te parkeren (is paar minuten lopen van het terrein)...
iemand nog tips hier???
zwemmen in de Donau is verboden...wegens het stromingsgevaar enzo... zag toen ik er was wel een paar mensen die in de Donau een duik hadden genomen, zagen er niet uit --> nog goorder dan een modderbadquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
Kun je eigenlijk een beetje zwemmen in de Donau?
Ik zit nu in Belgrado wat best cool is.. Maar als je tijd enzo hebt om Ljubljana aan te doen kan ik je dit zeker aanraden. Ik ben er net een paar dagen weg en ik mis die stad nu al. Heb er echt relaxte dagen gehad.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:58 schreef releaze het volgende:
Nou héhé. Gisteren met de jongens om de tafel om de reis en stops te besprekenWat een theekransje, die kerels bij elkaar! En knopen doorhakken, ho maar.
8-9 vertrek
9 aankomst balatonmeer
10 dag balatonmeer, lekker zwemmen!
11 aankomst sziget / budapest
12 day 0 - sziget / budapest
13-18 sziget
18 richting Kroatie
19-20-21-22 Nog niet geplandWe willen zwemmen in de azuurblauwe zee daar, perhaps richting Ljubljana op de terugweg.
23-24 naar huis
25 School
Er is wel gratis internet in de internet tentquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is ook geen draadloos internet neem ik aan? Wel jammer om vertoken te blijven van Nederlandse info mbt de Olympische Spelen
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |