Jah! Puike tentquote:
Camping Ticket is valid from 11th August 10:00 a.m. to 18th August 08:00 a.m. A Camping Ticket entitles you to sleep in the camping area in a tent or caravan (for entry with a caravan, you have to buy a Caravan Camping Ticket), and you can use the camping facilities.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef -skippybal- het volgende:
Moet je nou nog extra betalen om je tent al op dag -1 neer te zetten?
Hoe vet is de Meduzaquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:36 schreef Rubbish11 het volgende:
Mocca cucca, cocktail emmers, halve liters arany aszok, arany aszok karaoke bar, djuice telefoonoplaadplek, alle zitzakken/hangmatten/hangmatstoelen, meduza, de mensen, de sfeerzin zin zin
Van de officiële sitequote:Win tickets voor Sziget 2009 met een YouTube clip.
IHahha, ok ok. Maar ik had het gehoord van wat, maar ach, dat soort dingen worden zovaak in de groep gegooid om nog maar wat te lullen te hebben. Eerlijk gezegd lijkt het me ook sterk...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Van de officiële site, zegt niet alles natuurlijk
.
Anders stel ik gewoon voor dat jullie je telefoonnummers + iets aan je te herkennen naar mij toe via pm. Dan hou ik een spreadsheet bij.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:09 schreef basmens het volgende:
ja lijkt me ook niet dat ze dat zo snel gaan doen inderdaad. Hoe staat het met de Fok! meeting? gaat die er nog komen?
2quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:34 schreef basmens het volgende:
lijkt me een goed plan, ik pm je eerdaags wel een keerje(nu ff druk)
Balaton Sound was overigens heerlijk, eerste de hele dag aan het water liggne, `s avonds feestenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:19 schreef koen_pijl het volgende:
Mm ik had al gehoord dat Sziget voortaan rond het balaton meer wordt gehouden, maar ik dacht dat ze het in de war waren met Volt en Balaton Sound.
Sziget moet op het eiland blijven! Hoewel de ouders van mij vriendin wel een huisje hebben aan het balatonmeer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |