Nu je er weer bent, kan je deze post van jou even uitleggen?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat ben ik al vaak tegengekomen de afgelopen week
Door de legendarische uitspraak "TS kan er niet mee omgaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:16 schreef Agiath het volgende:
Ik vind dat Jitzzzze ook in de OP moet
Jitzzzze ownt.
een echte kerel let daar niet op, die paalt dat mokkeltjequote:
Vaker gezien deze week dat iemand dat zegt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:30 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Nu je er weer bent, kan je deze post van jou even uitleggen?
[..]
Ik had het over haar vingrequote:Op woensdag 9 juli 2008 17:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een echte kerel let daar niet op, die paalt dat mokkeltje![]()
nerds letten op foutjes die niet gefotosoept zijn
was het dat hobbyvingertje van jou maar eh?quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik had het over haar vingre![]()
! !1einz
![]()
!
Arm gebrochen ofzoiets.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef Nikmans het volgende:
Waar is beverton eigenlijk de laatste tijd
Zit ie te baggeren in ONZ?
moet deze reeks ook verziekt worden met die rommel?quote:
Met jou kan ik pratenquote:
Haha jij kan er niet mee omgaan!!!11!!11!quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:49 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb imageready, maar ik snap het niet
Ben jij niet die moderator?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha jij kan er niet mee omgaan!!!11!!11!
duh, die rommel hoort in ONZ thuisquote:
Dat is tegenwoordig toch vierkantblokje?quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef Nikmans het volgende:
Waar is beverton eigenlijk de laatste tijd
Zit ie te baggeren in ONZ?
Maakt niet uit, ik ga wel weer ontopic:quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
duh, die rommel hoort in ONZ thuis![]()
dat kleutergemaggel wil je toch niet een een gaaf SC topique, nee dat moet je echt niet willen
Hier horen alleen KLB paintsquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
duh, die rommel hoort in ONZ thuis![]()
dat kleutergemaggel wil je toch niet een een gaaf SC topique, nee dat moet je echt niet willen
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ga wel weer ontopic:
[ afbeelding ]
4 dagen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:54 schreef BobbyB het volgende:
Hoe zit dat met die 8 dagen Kreta? Als ik alleen ga, krijg je dan 16 dagen of twee keer de helft?
Nee 3,25, toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |