Dat had ik dus gedaan maar 2 dagen later belde diegene op van wie ik 'm gedownload had dat ie 'm terugwilde omdat ie 'm zelf weer wou luisterenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:01 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die naar concerten gaan
Kun je toch veel beter een cd van internet afhalenStukken goeiekoper en beter ook nog.
Mensen die geen geld hebben voor een concertkaartjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:01 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die naar concerten gaan
Kun je toch veel beter een cd van internet afhalenStukken goeiekoper en beter ook nog.
TS is Sexueel.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:12 schreef Devlinsect het volgende:
TS houdt van grote vrouwen en is relax
Want:
Big Girl You Are Beautifullllllllllllllll (ahaaaa!)
Relax, Take It Eaassssssssssssy.
Of TS is gay
Mika
Talpa
Neem een poncho mee voor dat ene buitje dat vanavond misschien valt.quote:
Heteromannen die luisteren naar over de top homo muziekquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:53 schreef L.Denninger het volgende:
Mannen die onzeker zijn over hun heteroseksualiteit
Geen paraplu's mee mogen nemen
Na het eten van rode pepers vergeten je handen te wassen en in je ogen wrijven
Jij bent er zeker ook zo eentje die geen roze shirt aan durft, en z'n vrienden geen schouderklopje durft te geven uit angst voor homo te worden aangezien ?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:58 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Heteromannen die luisteren naar over de top homo muziek![]()
Nog erger:
heteromannen die zich nat laten regenen door een zingende homo die zingt met een piepstem
Je zult mij nooit in een roze kledingstuk kunnen zien. Roze is voor vrouwen PUNT. Daarintegen krijgen al mijn mannelijke vrienden bijvoorbeeld netjes drie zoenen met hun verjaardag. Mijn sexueele voorkeur of die van wie dan ook heeft niks met de kleur roze te maken. Ook homo's met roze aan zijn verkeerd bezig. Roze is voor vrouwen PUNT.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:08 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook zo eentje die geen roze shirt aan durft, en z'n vrienden geen schouderklopje durft te geven uit angst voor homo te worden aangezien ?
Vermoeiend leven lijkt me dat
Vent, het is maar een kleurquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zult mij nooit in een roze kledingstuk kunnen zien. Roze is voor vrouwen PUNT. Daarintegen krijgen al mijn mannelijke vrienden bijvoorbeeld netjes drie zoenen met hun verjaardag. Mijn sexueele voorkeur of die van wie dan ook heeft niks met de kleur roze te maken. Ook homo's met roze aan zijn verkeerd bezig. Roze is voor vrouwen PUNT.
Correctiequote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:24 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Vent, het is maar een vrouwenkleur
Relax (Take It Easy)quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:56 schreef L.Denninger het volgende:
(van wie niemand een program heeft)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |