Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wordt vaker misselijk van die hele slappe mandarijntjes zonder smaak. Zo goor he. Net of je een condoom leeg aan het zuigen bent, dat gevoel in je mond krijg je dan.
Nee ik heb nog nooit een condoom leeggezogen, maar het lijkt me dat dat zo aanvoelt. Snappen jullie?
TS vindt dat wel lekker.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wordt vaker misselijk van die hele slappe mandarijntjes zonder smaak. Zo goor he. Net of je een condoom leeg aan het zuigen bent, dat gevoel in je mond krijg je dan.
Nee ik heb nog nooit een condoom leeggezogen, maar het lijkt me dat dat zo aanvoelt. Snappen jullie?
Ik slurp het liever regelrecht uit de spermafabriek.quote:
Homeaux!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik slurp het liever regelrecht uit de spermafabriek.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik slurp het liever regelrecht uit de spermafabriek.
Heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Een volgespoten condoom langer dan een dag ergens laten liggen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:54 schreef Devlinsect het volgende:
Net van die oude condooms met hard sperma van 4 maanden oud zodat het een harde klont is.
Alsof hè, niet dat ik ooit op een oude condoom van 4 maanden heb zitten kauwen.
Nieuwe rage: Sperm-Artquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Een volgespoten condoom langer dan een dag ergens laten liggen.
Wordt dat dan echt hard ?Net zoals ik vroeger altijd gipsen beeldjes dee maken in een vorm en dat ik het dan ging waterverven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |