quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:36 schreef HMaster-II het volgende:
Omdat pdj weer eens in de traagstand staat![]()
Link naar SC # 107 : [FOT SC # 107] In het midden van de week
Stuur KLETS ON aan 1234
Hey Ynske,quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:43 schreef Ynske het volgende:
zooo het weer werkt niet mee vandaag
dus dat word een dagje fotoshoppen
jullie vannacht ook onweer gehad?
damn k zat recht overeind in bed
gister geweest sporten en gelukkig gaat t met nek steeds beter
hoorde van de week dat de jongens die net als ik op 2 juni moesten vertrekken er nog steeds rondlopen
ben benieuwd of dat nog gevolgen heeft voor mij wanneer de reïntegratie begint
pols is geopereerd en sinds dien gaat t een stuk beter, weet waar beperkingen liggenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:07 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Ynske,
Je nek? Je had toch problemen met je arm? Of heb ik wat gemist?
En onweer? Nix gehoord of gezien,was wel de nacht wakker ...dus had het moeten zien. Wil 's nachts er dan nog wel eens op uitgaan om eventuele mooie foto's van de bliksem te gaan maken.
Ciao Peet
Wat je pols aangaat,wel een pluspunt dus.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
pols is geopereerd en sinds dien gaat t een stuk beter, weet waar beperkingen liggen
heb begin van t jaar een ongeluk gehad met de auto
daarvan een whiplash overgehouden
In dit geval zou ik gaan fotograferen voor 3voor12 Den Haag, maar er waren daar nog vier fotografen die wildenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:27 schreef coenb het volgende:
@PdeHoog: een overkill aan fotografen op Werfpop? Die is er toch elk jaar?Dan kom je toch voor de muziek...
Verbazingwekkend hoeveel er in een kamer kan héquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:51 schreef loehoes het volgende:
Zo, heb mijn kamer leeg. Twee keer de Peugot Partner vol rotzooi haha![]()
Nou nog schoonmaken, en dan donderdag de sleutels inleveren.
Hoe is het hier?
neem een handdoek mee om t zweet van je voorhoofd af te vegenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:18 schreef Timmos het volgende:
Zo, eerste uitjes voor van de zomer staan geplanned.. Zondag voor 2 tot 5 weken richting de kust.. Eerst week naar een vlindertuin (TIPS TIPS TIPS!?)
23 Juli naar Calais in Frankrijk
Zo warm daarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
neem een handdoek mee om t zweet van je voorhoofd af te vegen
als t zo is als in blijdorp is t klam, klef en plakkerigquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zo warm daar?
* Timmos haat zulke warmte![]()
50mm heb ik nooit gebruikt in de vlinderkas van blijdorpquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:24 schreef Timmos het volgende:
http://www.ertussenuit.com/details/338.htm
Die is het geloof ik.. Lees in ieder geval dat het de moeite is ff wat te zweten..
Hoop ook dat ik toekom met de kitlens qua lichtsterkte, of ik moet ergenst iets van een 50mm 1.8 zien te scoren :|
je zou t kunnen proberen maar zelf nog nooit gedaan, waarom niet? kweet nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:30 schreef Timmos het volgende:
Daar heb je een punt.. Schiet ook alles wel in RAW.. Flitsen op vlinders een do of een don't
?
* Denkt; Die compact camera's flitsen toch automatisch daarbinnen dus wie ben ik ok dat ook is niet te proberen*
Omdat je vast genoeg hebt aan je lichtsterke objectievenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
je zou t kunnen proberen maar zelf nog nooit gedaan, waarom niet? kweet niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |