abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:17:52 #1
81894 godigita
Trollercoaster
pi_59967292
Laat ik bij het begin beginnen. Iets meer dan een jaar geleden verhuisde ik naar mijn huidige (huur)woning. Er kwam een mannetje van de Nuon, die netwerkbeheerder is in mijn buurt, om ons in te schrijven en de meterstanden op te nemen. Ik was op mijn werk, dus mijn vriend laat die man binnen, hij schrijft alles op. Prima, geregeld, klaar. Denk je dan.

We kozen voor een zekere energieleverancier. De eerste inschrijving ging al mis, maar dat is weer een ander verhaal, enfin, uiteindelijk alles geregeld. Op een gegeven moment krijg ik post van de energieleverancier, van mijn bovenbuurman, die op toevoeging 3 woont. Ik woon op toevoeging 2. Het was niet verkeerd bezorgt, er stond echt toevoeging 3 op de envelop. Ik bellen met de energieleverancier, die mij meldt dat ik volgens de netwerkbeheerder op toevoeging 3 woon. Ik pak het formulier wat die monteur van Nuon heeft ingevuld, en inderdaad, er staat toevoeging 3 op. Mijn vriend heeft dus niet goed opgelet. Anyway, om dit te wijzigen, moet ik de huidige meterstanden doorgeven, en dan zou het geregeld worden met de netwerkbeheerder. Een week of twee later word ik weer gebeld met de vraag of ik nogmaals mijn meterstanden door wil geven. Weer gedaan. Maar, bij de eerstvolgende afschrijving(waar het adres bij staat) van energieleverancier, wordt nog steeds toevoeging 3 vermeld. Bellen maar weer. Dat maakte niet uit, werd mij verteld, het was goed zo.

Een tijdje terug begon ik sporadisch post te ontvangen voor ene Cetinkaya. Nou ja, dat ben ik niet, dus ik heb die brieven niet geopend. Tot een paar dagen geleden een brief van mijn energieleverancier aan Cetinkaya binnenkwam. Ik kreeg een donkerbruin vermoeden, en de envelop zat niet dichtgeplakt, dus ik heb de brief eruitgehaald. En ja, er werd verzocht de meterstanden door te geven. Alleen ben ik dus niet mevrouw Cetinkaya, en de meterstanden klopten ook niet. Weer bellen met energieleverancier.

"Mag ik uw postcode en huisnummer? Ok, u bent mevrouw Cetinkaya?"
"Nee, dat ben ik niet."
"Oh?"

Hoop gedoe, en gezoek. Ik sta zelf twee keer ingeschreven, op toevoeging 2 EN 3, maar heb volgens het systeem nog nooit betaald. Toch betaal ik elke maand 83 euro, wat overigens sowieso erg veel is voor een redelijk kleine flat en mensen die overdag nooit thuis zijn, maar dat terzijde. Ze zoekt op mijn bankrekeningnummer, en ja, ik betaal inderdaad. Op mijn adres woont volgens de gegevens sinds 2003 mevr. Cetinkaya. Nou ja, niet dus, want ik weet hoe de mensen heetten die voor mij jaren op dat adres hebben gewoond en dat was niet Cetinkaya. En in de hele flat woont uberhaupt niemand met die naam.

Nou, dat was wel vreemd, volgens de energieleverancier. Ja, he? Het zou nu uitgezocht worden en worden geregeld met de netwerkbeheerder. Die Cetinkaya konden ze niet bellen, want die had geen telefoonnummer Nou, het zal mij benieuwen. De facturen voor de huur van onze mini-krakkemikkige geiser uit 1950 ofzo komen dus ook binnen op naam van Cetinkaya. Nou ja, ze komen hem maar halen, ik ga dit zo niet betalen, doe het eerst maar eens goed. Wat een gezeik, zeg.

Nou, een samenvatting hebben jullie wel verdiend:
Netwerkbeheerder schrijft me in op het goede huisnummer, maar met de verkeerde toevoeging. Ik probeer dit te wijzigen, wat volgens bericht gelukt zou moeten zijn, maar wat echter resulteert in een complete verwarring van gegevens waardoor nu heel iemand anders op ons adres woont, volgens de netwerkbeheerder. Ik betaal elke maand, maar sta niet geregistreerd als betalend, tenzij op mijn bankrekening wordt gezocht.

Conclusie: We're not out of the woods yet, en ik voorzie nog meer problemen.

Klacht: Incompetente grote organisaties die de simpelste taken zoals het veranderen van een toevoeging nog niet eens normaal kunnen uitvoeren.
Klacht 2: Flats
pi_59967471
Verhaal niet gelezen uiteraard. Maar ik zou je wel doen
pi_59967556
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:25 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:29:22 #4
81894 godigita
Trollercoaster
pi_59967558
Ja verdomme, lezen zullen jullie
pi_59967637
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:29 schreef godigita het volgende:
Ja verdomme, lezen zullen jullie
Ik had hele andere dingen met je in gedachten
pi_59967656
quote:
Ik niet
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_59967658
Boh gek wat een lap tekst. WTF.

Doe eens wat meer smilies en enters gebruiken a.u.b. Kijk je je serieus scheel op
U MAD?
pi_59967659
Ik heb het helemaal gelezen

Terechte klacht
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:34:56 #9
81894 godigita
Trollercoaster
pi_59967679
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:34 schreef MrData het volgende:
Ik heb het helemaal gelezen

Terechte klacht
Held
pi_59967688
quote:
Is ze je aan het pijpen, blijft die neusring precies aan je eikelvelletje hangen

No way Jose
U MAD?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:36:13 #11
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59967708
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:33 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Ik had hele andere dingen met je in gedachten
Is er al een deel 2 van dit topic?

Stumps die vrouwelijke FOK!users proberen te regelen via FOK

"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:36:17 #12
81894 godigita
Trollercoaster
pi_59967710
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:34 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ik niet
ga jij nou maar miranda aflikken
pi_59967764
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:36 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Miranda - Vamos a la playa ?
U MAD?
pi_59967775
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:36 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ik "regel" niets. Ik zeg alleen dat ik haar wel zou willen doen.
Wat snap je daar niet aan ?

Jij bent zeker het type : ik-heb-eindelijk-een-meisje-dus-kijk-nu-nooit-meer-naar-ander-vrouwelijk-schoon
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:40:11 #15
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59967794
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:39 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Ik "regel" niets. Ik zeg alleen dat ik haar wel zou willen doen.
Wat snap je daar niet aan ?
Door je versierpogingen nu af te zwakken kan je jezelf natuurlijk niet meer redden.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:40:49 #16
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59967809
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:36 schreef godigita het volgende:

[..]

ga jij nou maar miranda aflikken
Jaloers?

Ik denk het wel ja
pi_59967827
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:40 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Door je versierpogingen nu af te zwakken kan je jezelf natuurlijk niet meer redden.
Goed, en nu een antwoord wat wel ergens op slaat...
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:41:49 #18
81894 godigita
Trollercoaster
pi_59967834
Interessante wending van dit topic.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:42:20 #19
81894 godigita
Trollercoaster
pi_59967843
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:40 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Jaloers?

Ik denk het wel ja
Ja, zonder foto's in je fotoboek zeker
pi_59967974
1. je vriend heeft het verkeerd doorgegeven
2. wisselen van energieleverancier levert misschien 5 euro op in het jaar, krijg je wel een boel narigheid van zoals je bovenstaand hebt beschreven
3. Aangeven dat je op huisnummer 2 woont en dan nog eens belt en er wordt gezegd: maakt niet uit dat er 3 bovenstaat EN ER DAAR GENOEGEN MEENEMEN.

Kortom, TS is prutser en gierige krent die voor een paar kutcenten goedkope energie wil hebben.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:50:46 #21
81894 godigita
Trollercoaster
pi_59968067
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:47 schreef Devlinsect het volgende:
1. je vriend heeft het verkeerd doorgegeven
2. wisselen van energieleverancier levert misschien 5 euro op in het jaar, krijg je wel een boel narigheid van zoals je bovenstaand hebt beschreven
3. Aangeven dat je op huisnummer 2 woont en dan nog eens belt en er wordt gezegd: maakt niet uit dat er 3 bovenstaat EN ER DAAR GENOEGEN MEENEMEN.

Kortom, TS is prutser en gierige krent die voor een paar kutcenten goedkope energie wil hebben.
Le-zen. Dat je dat niet zou doen was te verwachten met zo'n verhaal, maar ik ben dus niet gewisseld van energieleverancier, ik ben ergens gaan wonen waar ik dat zelf moest regelen. Voorheen woonde ik altijd inclusief. Er is niets doorgegeven, er kwam iemand langs van de Nuon die de gegevens verkeerd heeft opgeschreven. Dit heeft niets met geld te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')