abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218713

Moor,

Ik zie net het volgende artikel in de telegraaf van vandaag. Ik denk dat het aardig aansluit bij mijn verhaal.

http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/bin.demol.html

--

pi_218714
Dank je voor de info, Pinok, had ik net nog ff nodig, om te horen dat "die 2" nu miljardair zijn over de rug van een stel 'gewone mensen/slachtoffers'.

Wat betreft Maurice hebben we ietsje 'langs elkaar heen' gepraat: ik bedoelde "geen klinisch psycholoog is eraan tepas gekomen om M. te selecteren", jij hebt 't m.i. over reclame-psychologie en marketing-berekening.
Beide theses bijten elkaar niet.

pi_218715

Moor,

Klop wat je zegt. Ik moet nu helaas aan de arbeid, maar ik kom daar morgen in het begin van de middag nog op terug.

-

pi_218716
quote:
op 11-12-1999 om 10:19 PM schreef Pinball het volgende:
Ik "weet" niet hoe maurice in elkaar zit, toch een poging
(...)
Ik ben zelf van mening dat je iemand niet kan verwijten dat hij geen zware statements maakt, of zich verdiept in psychische en sociale achtergronden. Hij is, voorzover de situatie dit toelaat, volgens mij behoorlijk zichzelf. Behoorlijk saai, maar niet iedereen is een spetterende TV-personality met meningen en opvattingen.

Mee eens. Grappig is dat hij geen enkele bewoner lijkt te irriteren. Hij voegt zich naar elke situatie, a.h.w. MAAR in tegenstelling tot Ruud en Willem heeft Maurice juist wel weer zijn opstandige momenten. > denk aan botsing met Sabine, protesten over de weekopdrachten, batterijen uit zendertje.(..wat nog meer?)
EN: Ik ben nog steeds benieuwd hoe hij het voor elkaar krijgt bij 2 op de drie vrouwen in bed te mogen liggen.

NB Direct toen ik Cyrill's vriendje Winston zag, (en tegelijk met mij nog 1,8 miljoen nederlanders),dacht ik: die loopt zeker niet met zijn gevoelens te koop. Een enorme neger die stoicijns over de camera's heen leek te kijken. IJzersterk, als je het mij vraagt. Nog geen woord heeft hij uitgebracht toen Cyrril hem om de nek vloog. Misschien een karaktereigenschap (dat van geslotenheid, of verlegenheid)waar Cyrril een zwakje voor heeft? Wat heeft Cyrill van Maurice losgekregen?

Oproep: Wie heeft de tarotkaarten van maurice gezien tijdens de streams?

Het wordt tijd voor de ontrafeling van Maurice!

zaterdag 13 november 1999 @ 15:36:00 #30
1385 Bientje
oh het bakkie weeg ook wat!
pi_218717
Anouk had het er tijdens de nominaties over dat Maurice het niet erg zou vinden om weg te gaan. Daarom kon ze rustig op hem stemmen. Weet iemand daar meer van?
Trust, but verify (Ronald Reagan)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')