Open een topic en vereeuwig jezelf.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:32 schreef intraxz het volgende:
Ik heb een klacht. Dit topic en zijn maker zijn dom en dat ergert me.
Dan nog, is het heel iets anders dan wat wij nu ondervinden.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:43 schreef mrfool het volgende:
er is leven na de dood, ik snap wat je bedoeld maar 'er is leven er is leven naar de dood'
heb je bewijs want het enige wat je weet is dat het leven er gewoon is terwijl de dood iets is wat we met zijn allen maar niet weten en er wordt alleen maar over gespeculeerd over 'hoe zou het zijn'quote:Op maandag 7 juli 2008 23:43 schreef mrfool het volgende:
er is leven na de dood, ik snap wat je bedoeld maar 'er is leven er is leven naar de dood'
Slotje?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:45 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
heb je bewijs want het enige wat je weet is dat het leven er gewoon is terwijl de dood iets is wat we met zijn allen maar niet weten en er wordt alleen maar over gespeculeerd over 'hoe zou het zijn'
er was laatst (2jr geleden) ook zo'n malloot die wilde weten hoe de dood voelde en maakte zich van kant
Kuttopic, slotje. gaat weer helemaal nergens over
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Slotje?
We bespreken hier de enige zekerheid in ons leven, maar blijft een onderwerp dat sommigen koste wat het kost proberen te vermijden.
ben je daar geweest dan?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan nog, is het heel iets anders dan wat wij nu ondervinden.
Jij bent meer van de:quote:Op maandag 7 juli 2008 23:52 schreef BertMaalderink het volgende:
Voordat ik geboren werd, was ik ook al miljarden jaren dood en daar heb ik toen verdacht weinig van gemerkt.
Nee, maar ik ging er vanuit dat het niet hetzelfde kon zijn. Maar nu ik erover nadenk hoeft dat inderdaad niet.quote:
Doodgaan doet me wel iets. Dood zijn niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:53 schreef IHVK het volgende:
Jij bent meer van de:
De dood doet ons niets want voor we leefden hebben er toch niks van gemerkt en als we dood zijn hebben we er ook geen last van.
?
Omdat Socrates ook willekeurig mensen op de markt aansprak om deze zaken te bespreken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:13 schreef mrfool het volgende:
waarom in klaagbaak, kan een serieus topic zijn vind ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |