Klinkt goed! Mocht natuurlijk ook wel een beetje rust, na een erg hoog reistempo in het begin en de vervelende ervaring in Pakistan.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:45 schreef Farenji het volgende:
Zit inmiddels alweer een tijdje in Goa, is ook niet verkeerd! Heb het vliegtuig hiernaartoe genomen, en heb plaatsen als Varanasi en Agra lekker geskipt! Had er helemaal geen zin meer in, al dat gesightsee. Nu lekker relaxen, goedkope drank, goed eten, yoga, en mooie stranden! En heb ook nog wat van het International Film Festival of India meegepikt, in Panjim.
Anjuna is achteraf geen aanrader. Het strand is wel mooi op zich maar het dorpje eromheen is een groot maffia-kartel met allemaal dezelfde restaurants en winkels en irritante verkopertjes die allemaal exact dezelfde rotzooi verkopen. Daar kun je beter wegblijven.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Gaaf zeg! Onwijs dat het allemaal gelukt is! Nu lekker genieten in Goa...aanrader?
Ik kwijl al bij de gedachte...
Nee, ik hou me niet bezig met politiek hier. Ben op vakantie! Ik lees geen kranten, kijk geen nieuws. Heerlijk!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef Masanga het volgende:
Merk je daar iets van de wikileaks-verhalen, Farenji?
Wat!? Zelfs in hoogzomer lukt het nog makkelijk om voor pakweg overmorgen kaartjes te krijgen. Je bent toch wel op de goede plek langs geweest hè? De officiële verkoop van internationale treinkaartjes gaat in Bulgarije via 'Rila', de adressen van hun kantoortjes staan op hun site en er zit er als het goed is o.a. eentje op het centraal station van Sofia.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:16 schreef senior58 het volgende:
Inmiddels na veel gedoe eindelijk gearriveerd in Sofia...aardige stad. Er achter gekomen dat in deze maand het moeilijk is om treinkaartjes naar Istanbul te krijgen,reden is mij onbekend,wel uiteindelijk gelukt maar vertrek is pas op 26 december!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |