Sjongejonge zeg, wat ben je dan ver heen. Ik lees net in het Volkskrant Magazine een artikel over mensen die zich voorbereiden op de ramp van 2012. Zit daar zo'n koe van een vrouw bij die al maatregelen heeft genomen, in de vorm van de aanschaf van een rubberbootje met een survivalpakket

Alsof je daar lang mee overleeft. Dan maakt ze ook nog enkele zieke opmerkingen als;
quote:
Ik hoorde laatst op het schoolplein dat de vader van een klasgenootje van mijn zoon terminale kanker heeft. Dan denk ik; ''ben blij, jij hoeft het straks allemaal niet mee te maken''
Een andere idioot heeft een voorraadkast met eten en drinken aangelegd, en allemaal zijn ze overtuigd dat de wereld zal vergaan in een onbekende ramp, omdat de maya kalender eindigt op 21 December 2012. Nou ff van wikipedia:
quote:
Many believe that the Maya civilization's Long Count calendar ends abruptly on December 21, 2012. This misconception is due to the Maya practice of using only five places in Long Count Calendar inscriptions. On some monuments the Maya calculated dates far into the past and future but there is no end of the world date. There will be a Piktun ending (a cycle of 13 144,000 day Bak'tuns) on December 21st, 2012. A Piktun marks the end of a 1,872,000 day or approximately 5125 year period and is a significant event in the Maya calendar.
Er werd ook omschreven hoe die rausmongolen ook nog berggebied opkopen om ''Hobbit huizen'' in te bouwen, net als in lord of the rings, ik maak hier dus echt geen grapje, het wordt letterlijk gezegd door een van die josti's. Een van die mongolen heeft het zelfs zo gepland dat hij niet meer werkt, en nog geld heeft tot 2013, omdat hij het daarna toch niet meer nodig heeft''
Conclusie: 2012 doemdenkers zijn gay
Klacht: Idioten die denken dat de wereld vergaat.
Klacht 2: Idioten die denken dat we wereld vergaat/