dat komt door fok! toen ik hier zoveel jaar geleden aan kwam zetten dacht ik nog wat doen die users gemeen tegen elkaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, puur mensen afzeiken dus?
The dark side is strong in you......
iddquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zoveel klagen; ze moeten hun frustraties gewoon kwijt!
Dat is de enige juiste instelling.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maare wat als je het nou gewoon leuk vind om die KLB huilies in de zeik te nemen en om die reden daar veel post... ik ben eigenlijk een blij blij figuur en heel positief. maar vind het gewoon leuk zon kraspanda te zieken!
Precies, échte kerels zitten niet de hele tijd te zeiken!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:55 schreef Buitendam het volgende:
Hier worden de jongens van de mannen onderscheiden.
Het kaf van het koren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eerder blij blij dan een emo kraspandaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is de enige juiste instelling.
Alhoewel, ik weiger me onder de blijblij mensen te rekenen.
Dat is dan weer het geheel andere uiterste. Ik ben meer een realist.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eerder blij blij dan een emo kraspanda
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:40 schreef ToT het volgende:
KLB is het journaal van de NOS: niks dan ellende in de wereld!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:28 schreef De_Ananas het volgende:
ONZ is als SBS6. Een tering kut zender waar alle josti's posten met 1x per jaar een leuke reeks (probleemwijken)
KLB is als de NOS. De hele dag sport waardoor er mensen gek van worden. Wij posten de hele dag dezelfde topics maar dan wél van kwaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
ik had gister een klacht sdat er bij ons was ingebroken!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:11 schreef ToT het volgende:
Check de topics daar dan: een klacht over de layout van een webbrowser, eentje over iemand die geen foto'tje naar de Hyves-pagina kan uploaden, een piepende rookmelder, een klacht over hoe je een buitenlandse naam zou moeten uitspreken....dikke boehoe!
Hmmmmz.....er verschijnt een beetje yang in mijn yin door alleen maar in KLB rond te neuzen.....the Dark Side is getting a grip on me! Oh noes!!!1!!!1!!!EINZ!!!!!1!!
Niks tegen jou he, maar check eerst even je eigen subforumquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:11 schreef ToT het volgende:
Check de topics daar dan: een klacht over de layout van een webbrowser, eentje over iemand die geen foto'tje naar de Hyves-pagina kan uploaden, een piepende rookmelder, een klacht over hoe je een buitenlandse naam zou moeten uitspreken....dikke boehoe!
Hmmmmz.....er verschijnt een beetje yang in mijn yin door alleen maar in KLB rond te neuzen.....the Dark Side is getting a grip on me! Oh noes!!!1!!!1!!!EINZ!!!!!1!!
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:21 schreef registratieformulier het volgende:
[..]
We kunnen ze makkelijk hebben... Wij gaan ze heel hard uitlachen..... Die KLB kertjes worden toch heel snel boos en dan gaan ze huilen weg en dan beginnen ze zichzelf te snijden omdat ze er niet tegen kunnen gaan ze een topic in KLB openen_
Ja maar daar zeggen ze dat ik het hier moest vragenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |