Ja want als je kritiek op Balkenende hebt moet je ook gelijk zelf maar minister-president wordenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij was niet beschikbaar, jij rent weg voor je verantwoordelijkheden. Zoals alle KLB'erts.
Tuurlijk, hoe moeten we anders onder superioriteit over dat stelletje emo's daar duidelijk maken?quote:
Kleurrijke emo dan, aan je avatar te zien!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:56 schreef GasTurbine het volgende:
proud2be an EMO!
waarom kwam je er zelfdan ook?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:56 schreef Dandror het volgende:
haha ajacieden en nog meer joden.
Tuurlijk zitten die bij de klaagmuurbaak
Oja, horen ze allemaal ook thuis.quote:
Nou dit werd toch jullie 'tegenhanger' van onze KLBclubzert is dit toch een SC ofniet?quote:
Gozer.quote:
Oké wel een falende SC natuurlijk dat wel.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou dit werd toch jullie 'tegenhanger' van onze KLBclubzert is dit toch een SC ofniet?
quote:
En waar staat er dat dit een reeks gaat worden?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou dit werd toch jullie 'tegenhanger' van onze KLBclubzert is dit toch een SC ofniet?
quote:
quote:Melden!
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delenMon 7 July 2008 22:49u door LudoSanders
Omdat ze in KLB....
Nu je het zegt, ik haal een ONZ topic door de war. Dacht dat het een KLB topique was.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef Dandror het volgende:
[..]
Gozer.
Ik heb nu net voor het eerst in m'n leven dat forum voor 5 seconden bekeken...
waar zijn mijn posts daar?
Dat is wel zó sad.quote:
Nou als tegenhanger van een KLB SC lijkt me dat het ook in ons een SC word anders is het toch geen tegenhanger?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En waar staat er dat dit een reeks gaat worden?
je moederquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |