dat kan enkel de politie op de snelweg in Frankrijk...dat heeft niets met de ANWB te maken, dat zal je met iedere andere hulpdienst hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:47 schreef Cothen het volgende:
Ik stond van de zomer tijdens mijn vakantie midden in de nacht in de regen te wachten op een ANWB die mij niet eens kon helpen langs de snelweg in Frankrijk.
Hij staat nu in de opel dealer :dquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
veel plezier meki
maare waarom ga je niet gewoon naar een garage?
je kan liever autopech nu hier hebben , dan in Marokko of buitenlandquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:47 schreef Cothen het volgende:
dat valt toch nog wel mee? Dat je vóór je vakantie in de regen moest wachten'?
Ik stond van de zomer tijdens mijn vakantie midden in de nacht in de regen te wachten op een ANWB die mij niet eens kon helpen langs de snelweg in Frankrijk.
En ook nog eens 3 uur lang bij de Benelux-tunnel op zo'n knakker staan wachten midden in de nacht
Ja, ik reis alleen snachts
Je moet dan ook wel eerst de motor starten.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Relaxed. Heb je al eerder lange stukjes gereden met de auto? Is best zwaar.
haha ik gokte datquote:
mijn buurman Hassanquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:15 schreef deepart het volgende:
[..]
haha ik gokte dat![]()
Meki... Kan je even rondvragen wie mijn fone heeft?
In een keer naar Marokko is nogal een eindjequote:Op maandag 7 juli 2008 22:14 schreef KosterT het volgende:
[..]
Lang slapen (>8 uur), dan kan je het moeiteloos in één stuk doorblazen (meestal). Oh, bij voorkeur 's nachts, dan is het lekker rustig.
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Lang slapen gaat erg moeilijk als je baas je weigert je eerder te laten gaan, om uit te rusten
Wat wil hij ervoor hebben.. "Vindersloon" bedoel ik dan hè?quote:
welke telefoon gaat het omquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat wil hij ervoor hebben.. "Vindersloon" bedoel ik dan hè?
N95quote:
Ik ga me eigen fone toch niet voor 360 euro terug kopen?quote:
Och zo'n lid dat denkt dat ie zijn auto niet naar de garage hoeft te brengen omdat ie ANWB lid isquote:
Och waarom verbaasd dit antwoord mij niet?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:48 schreef Meki het volgende:
jah ik betaal niks die abbonement, dan mogen ze mij ook helpen
Juhquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:45 schreef Meki het volgende:
ben je dan lid van ANWB of niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |