Is geen winkelwagenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:53 schreef Meh7 het volgende:
Ja best gek is dat, de accuservice komt langs voor een winkelkarretje van de AH. Die dingen hebben helemaal geen accu!
Meki is ook blank.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:57 schreef SlimShady het volgende:
doet een blanke moeite voor jou is het nog niet goed.
Astraquote:Op maandag 7 juli 2008 22:01 schreef Meh7 het volgende:
Maar Meki, wat voor waggie heb je dan?
niet achterquote:Op maandag 7 juli 2008 21:44 schreef Meki het volgende:
Vandaag wou ik controle doen voor mijn auto, want ik ga zo binnenkort een vakantie maken met auto naar
Spanje en dan oversteek Marokkoquote:Op maandag 7 juli 2008 22:01 schreef Vodkadruppel het volgende:
Waar ga je naartoe op vakantie, Meki?
blijf je lang?quote:
ik ga met vrienden als eerstquote:
in chinaquote:
K heb alleen tot Parijs geredenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Relaxed. Heb je al eerder lange stukjes gereden met de auto? Is best zwaar.
Lang slapen (>8 uur), dan kan je het moeiteloos in één stuk doorblazen (meestal). Oh, bij voorkeur 's nachts, dan is het lekker rustig.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:09 schreef Meki het volgende:
[..]
K heb alleen tot Parijs gereden
weet dat het heel zwaar is
daarom koop ik hele tray redbull
een goedenavond, detective faalhaasquote:Op maandag 7 juli 2008 22:09 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij gaat helemaal niet naar China, domkop.
Lang slapen gaat erg moeilijk als je baas je weigert je eerder te laten gaan, om uit te rustenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:14 schreef KosterT het volgende:
[..]
Lang slapen (>8 uur), dan kan je het moeiteloos in één stuk doorblazen (meestal). Oh, bij voorkeur 's nachts, dan is het lekker rustig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |