Ik neem wel een bijl mee.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:21 schreef Dribbel_ het volgende:
De meet valt samen met Summer Darkness in Utrechtzit je daar tussen de vieze kutgothics
Owee als we je tegenkomen hequote:Op donderdag 10 juli 2008 21:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar dat is niet omdat ik in Utrecht summer darkness aan het bewandelen ben
Pure concentratie!quote:
Wie neemt er een blijde mee?quote:
Blijdequote:Op donderdag 10 juli 2008 21:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wie neemt er een blijde mee?.
In blijde verwachting: "hey, waar blijft die blijde nou?".
Iets voor een cartoon van Dribbel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Deansensitized op 10-07-2008 22:29:12 ]Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:12 schreef Deansensitized het volgende:
The Great Fok! School Of Rock
Zal de bedoeling even uitleggen.
Ik wil via jullie mijn skills uitbreiden.
Jullie geven me een opdracht, en ik moet bewijzen dat ik het kan [dus met een filmpje] voordat ik de volgende krijg, elke opdracht een stukje moeilijker. Zij het kwa timing, slag, solo, riff, lick, picking, alles mag. Maar begin bij het allereerste begin, ga er van uit dat ik nog niks kan.
Eerste opdracht was nog iets te moeilijk, dus gaarne eerst even een gemakkelijkere opdrachtmag het ook een van me eigen creaties zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |