Jezus , wat zijn die gasten allemaal mager lijkt wel ,als je hem tegen het licht aan houdt , is het net een lopende röntgenfotoquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:40 schreef toma het volgende:
Heb je als werkgever een vacature openstaan voor een willekeurige functie. Komt er zo'n ventje opdraven, dan kun je je lach toch niet meer inhouden als je tegenover hem zit
[ afbeelding ]
Eten is voor lelijke dikzakken, jeweetsquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jezus , wat zijn die gasten allemaal mager lijkt wel ,als je hem tegen het licht aan houdt , is het net een lopende röntgenfoto
breezers zijn toch niet geheel zonder suiker hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eten is voor lelijke dikzakken, jeweets
Nee maar van drinken wordt je niet dik, jeweettochhquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
breezers zijn toch niet geheel zonder suiker hoor
Die kop van die kerelquote:
quote:
Maar hij komt niets tekort hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:28 schreef CasB het volgende:
Sterker nog, ik denk dat ze het is.Het zal je moeder maar zijn.
2006 belde, ze willen hun Lee Hotti foto's terugquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:39 schreef Rumille het volgende:
Ok, time-out. What happened to the human race? Waarom lopen er in vredesnaam op deze aardbol zulke mensen rond?
[ afbeelding ]
Hoe kom je erbij om met zo'n vreselijk Super Saiyan kapsel rond te lopen? En die 2e van links, lijkt wel alsof hij z'n hele leven op aardappelpuree heeft geleefd.
Kan iemand het me uitleggen?
dezelfde kapperquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:39 schreef Rumille het volgende:
Ok, time-out. What happened to the human race? Waarom lopen er in vredesnaam op deze aardbol zulke mensen rond?
[ afbeelding ]
Hoe kom je erbij om met zo'n vreselijk Super Saiyan kapsel rond te lopen? En die 2e van links, lijkt wel alsof hij z'n hele leven op aardappelpuree heeft geleefd.
Kan iemand het me uitleggen?
Kempiquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:19 schreef BoemBats het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft ie in godsnaam op z'n hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |